يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان:
فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان گفت: اولین کارگاه آموزشی مد و لباس ایرانی اسلامی در برازجان برگزار خواهد شد...
کد خبر: ۳۳۹۶۱
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان گفت: اولین کارگاه آموزشی مد و لباس ایرانی اسلامی در برازجان برگزار خواهد شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، محمد حسین زندویان گفت: در راستای  گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و همچنین ترویج استفاده از طرح های ایرانی و اسلامی در طراحی لباس ها ،اولین کارگاه آموزشی مد و لباس ایرانی و اسلامی با حضور اساتید مجرب دانشگاه  در برازجان برگزار خواهد شد.

زندویان افزود: استفاده از فرهنگ بومی و محلی و تقویت ایده های بومی در طراحی لباس ها و توسعه فعالیت های مد و لباس ایرانی اسلامی از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

وی اظهار داشت: بررسی سیر تحول لباس های ایرانی و اسلامی و چگونگی استفاده از تکنیک چاپ در طراحی لباس و رنگ شناسی از مباحثی است که در این کارگاه آموزشی  به آن پرداخته می شود.

زندویان عنوان کرد: اولین کارگاه آموزشی مد و لباس ایرانی و اسلامی بعد از ماه مبارک رمضان در برازجان برگزار می شود و به شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهینامه این دوره  اعطا می شود.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتستان افزود: زمان نام نویسی از علاقمندان برای شرکت در این کارگاه تا پایان ماه مبارک رمضان است و علاقمندان به حضور در این کارگاه آموزشی می‌توانند برای نام‌نویسی به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتستان مراجعه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر