شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کمیسیون پژوهش و مطالعات شورای شهر بوشهر گفت: اتوبوس سلامت در ماه رمضان در مناق پرتردد بوشهر مستقر می‌شود.
کد خبر: ۳۴۳۵
پنجشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۵

به گزارش فکرشهر، مهرزاد آسایش با اشاره به سنت حسنه نظافت و پاکسازی مساجد که توسط بانیان و هیات امنای آنها صورت می‌گیرد، اظهار داشت: شهرداری باید در این شرایط در کنار شهروندان حاضر شده و بیرون مساجد، جوی و کانال‌های مقابل درب مساجد را نظافت و لایروبی به عمل آورند.

عضو شورای شهر با اشاره به فضای سبز بیرون مساجد تصریح کرد: درختان مسیرها نیز باید هرس مناسب شده تا شاخ و برگ درختان در حین شادابی و زیبایی به شهروندان آسیبی نرساند.

آسایش با بیان اینکه شهرداری با برنامه های فرهنگی مناسب به استقبال ماه مبارک رمضان برود افزود: با آغاز ماه مبارک رمضان و ایجاد یک سبک معنوی زندگی در فعالیت های شهروندان شایسته است که شهرداری بوشهر با اقدامات اجرایی و فرهنگی به استقبال این ماه مبارک برود.

تست فشار خون و ضربان قلب شهروندان در سطح شهر

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر با اشاره به ضرورت نصب اوقات شرعی در سطح شهر گفت: شهرداری می تواند درب مساجد و میادین علاوه بر نصب اوقات شرعی با نصب شعارها و احادیث فرهنگی مذهبی مناسب این ایام در خیابان های سطح شهر در ضیافت خدا شرکت کند.

رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به گرمی هوا و رطوبت بالای بوشهر در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: در این رابطه برای حفظ سلامت شهروندان مناسب است که با همکاری علوم پزشکی طرح ( اتوبوس سلامت) در مناطق و میادین پرتردد شمالی و جنوبی شهر برقرار شود تا شهروندان نسبت به تست فشار خون و ضربان قلب و سایر اقدامات مشابه اقدام کنند.

 

منبع: مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر