پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۲۰۸
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: امسال 7 هزار میلیار ریال از محل عوارض آلایندگی و ارزش افزوده در این استان درآمد کسب می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مصطفی سالاری افزود: از این میزان سه هزار میلیارد ریال از محل عوارض آلایندگی و چهار هزار میلیارد ریال ارزش افزوده است که از این محل ها حدود 2 برابر اعتبار منابع دولتی استان می توان درآمد کسب کرد.

وی با بیان اینکه وصول مالیات را باید مردمی کرد، ادامه داد: روان سازی، شفاف سازی و سرعت عمل را با هدف دریافت مالیات بهتر باید انجام داد.

سالاری اظهار کرد: افزایش درآمد مالیاتی به معنی همکاری بیشتر شهروندان در توسعه کشور و استان است و در این ارتباط باید راهکارهای مختلفی از جمله احترام به مردم، الکترونیکی کردن فرایند دریافت مالیات و سرعت رسیدگی به پرونده‌ها را در دستور کار قرار داد.

استاندار بوشهر بیان کرد: باید به سمتی برویم که نقش مالیات در تامین منابع عمومی دولت بی بدیل باشد به همین دلیل کار امور مالیاتی مهم است.

سالاری با قدردانی از تلاشها و خدمات اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر اظهار کرد: در کنار کار قانونی، احترام به مردم و پاسخگو بودن به آنان ضروری است.

استاندار بوشهر اظهار کرد: اعتبار ارزش افزوده استان بوشهر در سال گذشته نسبت به چهار سال قبل افزایش چند برابری داشته و این اعتبار به وسیله شهرداری ها و دهیاری ها هزینه می شود.

وی تاکید کرد: شهرداری و دهیاری ها نیز بر پروژه‌هایی که از محل عوارض پرداختی مردم است، تمرکز بیشتری داشته باشند.

سالاری با بیان اینکه در زمینه عوارض آلایندگی تجدید نظر اساسی باید شود، گفت: با توجه به تعداد صنایع آلاینده و وجود مودیان بزرگ در استان بوشهر، باید اقدام های لازم برای دریافت عوارض از این صنایع انجام شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: اینکه کسی بی دلیل استان بوشهر را غیر آلاینده قلمداد کند این موضوع با جدیت دنبال و پیگیری می شود.

وی گفت: به سازمان های اقتصادی استان بوشهر از جمله امور مالیاتی،سفارش افراد یا مجموعه ها را نمی کنیم که مالیات کمتری بدهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر