چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۸۸۱
جمعه ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهرگفت: همزمان با آغاز بکار پنجمین دوره اعضای شوراهای اسلامی و پایان دوره شورای اسلامی اعضای شورا شهرداران پاکدست و کاردان برای خدمات‌ رسانی به مردم انتخاب کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد اربعین استان بوشهر با گرامیداشت آغاز هفته دولت و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) اظهارداشت: یکی از افتخارات قانون اساسی کشور بهره‌گیری از خود مردم برای توسعه جامعه است،که باید از این ظرفیت قانون اساسی به درستی استفاده شود.

وی با قدردانی از تلاش های اعضای شوراهای اسلامی چهارم شهر و روستا استان بوشهر افزود:انتخاب شهرداران متخصص با امور شهری زمینه شتاب در توسعه را فراهم خواهد کرد.

گراوند با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون سه جلسه ستاد اربعین در استان بوشهر برگزار شده است، عنوان کرد: در این راستا تا شروع همایش بزرگ و باشکوه اربعین به صورت مداوم و برنامه ریزی شده جلسات این ستاد برگزار خواهد شد.

وی گفت: باید از ظرفیت مشارکت مردمی در ایام اربعین به خوبی بهره گیری شود.

گراوند افزود: کمیته‌های ستاد اربعین استان بوشهر نیز اقدامات انجام گرفته خود را جهت اطلاع رسانی به مردم به موقع در اختیار رسانه ها قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر یادآور شد: موکب ها و سیستم حمل و نقل استان بوشهر برای بازگشت زائران در جهت خدمات رسانی برنامه‌ریزی لازم داشته باشند.

وی ادامه داد: استان بوشهر هفته جاری میزبان شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس بود و عطرحضور شهدا فضایی معنوی در استان ایجاد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر