يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۸۲۳
جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

فکرشهر: مسابقه تیم‌های پدیده مشهد و پارس جنوبی جم به عنوان تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران برنده نداشت و دو تیم امتیازها را بین خود تقسیم کردند.

به گزارش فکرشهر از مهر، از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی جم عصر پنجشنبه دو تیم پارس جنوبی جم و پدیده مشهد به مصاف هم رفتند.

تیم پارس جنوبی‌جم با ترکیب محسن فروزان دشتی، حامد نور محمدی، مایکل اوماناکوررالز، علی دشتی، ابراهیم صالحی، مهدی زبیدی، حسین پورامینی، میثم تیموری، میثم‌ نقی‌زاده بانی، الویس‌برترندنانگ و  فرشاد محمدی‌مهر وارد بازی شد.

برای تیم پدیده مشهد نیز شهاب گردان، محمدحسین مرادمند، سید عبدالله حسینی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی بدیع، امین قاسمی‌نژاد، محمد قاضی نجف‌آبادی، میلاد کمندانی، معین عباسیان، مرتضی منصوری و محمد اسماعیل نظری بازی کردند.

بیژن حیدری از استان همدان با کمک‌های محمدرضا ابوالفضلی از تهران و امیررضاعاشور ماهانی از استان کرمان قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

این دو تیم به علت قرار گرفتن در صد جدول به عنوان پدیده‌های لیگ برتر محسوب می‌شوند.

هواداران پارس جنوبی جم همچون بازی‌های قبل حضوری گسترده در ورزشگاه داشتند و با تشویق‌های خود به خوبی از تیم حمایت کردند.

در دقیقه ۳۲ این مسابقه پس از مصدومیت میثم نقی‌زاده، فرشاد سالاروند به جای وی وارد بازی شد.

گل اول برای پارس جنوبی جم در دقیقه ۳۷ روی اشتباه بازیکنان پدیده مشهد به ثمر رسید. مرتضی منصوری روی یک پاس رو به عقب به شهاب گردان دروازه‌بان این تیم، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا پارس جنوبی با یک گل جلو بیافتد.

پس از گل بدی که شهاب گردان دریافت کرد، برای بازگرداندن روحیه به این بازیکن، بازوبند کاپیتانی تیم پدیده بر روی دست شهاب گردان بسته شد.

بین دو نیمه برنامه عزاداری ماه محرم برگزار شد.

در دقیقه ۴۶ حسین مهربان به جای محمدحسین مرادمند برای پدیده وارد زمین شد و در دقیقه ۵۳ محمد مهدی مهدی‌خانی به جای میلاد کمندانی برای این تیم وارد زمین شد.

محسن فروزان دروازه‌بان تیم پارس جنوبی جم و شهاب گردان دروازه‌بان پدیده مشهد در چند مرحله دچار مصدومیت شدند و برای دقایقی بازی را متوقف کردند.

در دقیقه ۵۴ مسابقه امید سینگ به جای علی دشتی برای تیم پارس جنوبی جم وارد زمین شد.

شوت محمد قاضی در دقیقه ۶۰ مسابقه با تغییر جهت توسط مدافع پارس جنوبی جم وارد دروازه این تیم شد.

حامد نورمحمدی مدافع پارس جنوبی جم در دقیقه ۷۷ مسابقه به علت متوقف کردن مهاجم تیم پدیده در پشت محوطه جریمه پارس جنوبی، با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد.

پس از اخراج این مدافع، مهدی تارتار الویس نانگ مهاجم خود را از زمین بازی بیرون کشید و به جای او مجتبی لطفی وارد زمین شد.

در آخرین تعویض پدیده مشهد نیز رضا صدری به جای امین قاسم‌نژاد وارد زمین مسابقه شد.

خطای بازیکن پارس جنوبی جم بر روی مهاجم پدیده در دقیقه ۹۰ مسابقه باعث شد تا بازیکنان دو تیم درگیری جزئی را با هم داشته باشند. بازیکنان پارس جنوبی نسبت به اعلام این خطا توسط داور نیز معترض بودند.

مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی پس از سوت پایان مسابقه به داخل زمین رفت و اعتراض خود را به داور اعلام کرد.

این مسابقه با نتیجه مساوی یک - یک به پایان رسید تا تیم پارس جنوبی به ۱۸ امتیاز و پدیده با ۱۵ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول باقی بمانند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر