پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حسین دلشب که نیمه ی شهریورماه 96 به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده بود تا فریبا دهقان به عنوان سرپرست محیط زیست استان جایگزین وی شود، در یک اقدام ناگهانی دیگر به عنوان مدیرکل این اداره در بوشهر ابقا شد...
کد خبر: ۳۷۸۸۲
سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۶

فکرشهر: حسین دلشب که نیمه ی شهریورماه 96 به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده بود تا فریبا دهقان به عنوان سرپرست محیط زیست استان جایگزین وی شود، در یک اقدام ناگهانی دیگر به عنوان مدیرکل این اداره در بوشهر ابقا شد.

به گزارش فکرشهر، در حکمی که روز دوشنبه ـ 10 مهرماه 1396 ـ توسط عیسی کلانتری ـ معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور ـ برای حسین دلشب صادر کرده، وی در سمت مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان بوشهر ابقا شده است.

بر اساس این گزارش، هر چند منابع رسمی، استعفای ماه گذشته ی دلشب را به اختلافاتش با مصطفی سالاری ـ استاندار سابق ـ نسبت می دهند ولی منابع رسمی علت استعفای وی را مشکلات شخصی عنوان کرده بودند؛ و اکنون، درست چند روز پس از انتقال سالاری از استانداری بوشهر به گیلان، دلشب نیز به سمت سابق خود بازگشته است.

به گزارش فکرشهر، حسین دلشب متولد ۱۳۴۴ در شهر سعدآباد دشتستان است و در سال ۷۲ به استخدام سازمان محیط زیست درآمده است. وی تا سال ۸۵ کارشناس مسوول و سپس از سال ۸۶ تا ۸۷ نیز معاون فنی اداره کل محیط زیست استان بود.

دلشب در سال ۸۷ و ۸۸ با حفظ سمت به عنوان سرپرست این اداره کل فعالیت می‌کرد و پس از آن تا سال ۹۰ هم معاون محیط انسانی بود و اسفندماه 92 با حکم معصومه ابتکار به عنوان مدیرکل محیط زیست استان بوشهر و جانشین اصغر مطهری شده بود. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر