پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار دشتستان در گردهمایی شهرداران و دهیاران شهرستان:
فکرشهر: فرماندار دشتستان در گردهمایی شهرداران و دهیاران شهرستان دشتستان گفت: توسعه پایدار روستایی یکی از اهداف اساسی سیاستگذاری عمومی در همه ممالک دنیا بویژه کشورهای در حال توسعه از جمله ایران است...
کد خبر: ۳۸۲۸
سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۳

فکرشهر: فرماندار دشتستان در گردهمایی  شهرداران و دهیاران شهرستان دشتستان گفت: توسعه پایدار روستایی یکی از اهداف اساسی سیاستگذاری عمومی در همه ممالک دنیا بویژه کشورهای در حال توسعه از جمله ایران است .

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع افزود: از آنجائیکه مدیریت روستاها به شوراهای اسلامی و دهیاری ها سپرده شده است آنها نقش مهمی در توسعه روستایی دارند .

وی بیان داشت: در فرآیند توسعه روستاها و شهرها مردم رکن اساسی محسوب می شوند .

زارع تصریح کرد: دولت و نهادهای عمومی نیز از جمله ارکان مهم این توسعه هستند.

وی بیان داشت: از آنجائیکه توسعه مفهومی چند بعدی است در برنامه ریزی ها بایستی همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مورد نظر باشد.

ایشان افزود: با عنایت به نقش آموزش در بهبود مدیریت شهری و روستایی، لازم است شهرداران و دهیاران در بروز رسانی اطلاعات خود با برنامه ریزی مناسب، کوشا باشند.

فرماندار دشتستان از دهیاران به عنوان مدافعین و صیانت کنندگان اراضی ملی خواست تا با دقت و نظارت جدی و مستمر از ساخت و سازهای غیر مجاز خارج از حریم روستاها و تخلفات ساختمانی داخل محدوده پیشگیری نمایند.

در این گردهمایی هاشم زاده بخشدار ارم به نمایندگی از بخشداران به لزوم فعالیت بیشتر دهیاران برای درآمد زایی و تسریع در صدور احکام دهیاران تاکید کرد.

مهندس احمدی شهردار برازجان نیز به نمایندگی از شهرداران در خصوص همکاری بیشتر اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و دهیاران سخن گفت و با ابراز رضایت از تامین اعتبارات عمرانی سال جاری برای شهرداری ها و بخش های شهرستان از فرماندار شهرستان تشکر نمود.

در ادامه آقایان عمرانی نسب، رحیمی، شاروبندی، باغچه بان، فریبرزی و محمد صالحی به نمایندگی از دهیاران بخش های بوشکان، ارم، شبانکاره، سعدآباد، آبپخش و مرکزی به طرح موضوعات و مشکلات حوزه ی کاری خود پرداختند که پس از صحبت نمایندگان، فرماندار دشتستان به مطالب مطرح شده پاسخ گفت و از آنان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات و آیین نامه های اجرایی ،زمینه ی خدمات بیشتر و بهتری را برای مردم فراهم نمایند .

در پایان با اهدای لوح سپاس از خدمات دهیاران  تقدیر به عمل آمد.

 

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر