دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۸۳۴۱
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج دریا در سواحل استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی استان نشان دهنده تداوم وزش جریانات نسبتا ملایم شمالی طی امروز و روزهای آینده است.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود طی ساعاتی از بعد از ظهر و عصر امروز سرعت وزش این جریانات در سواحل مرکزی و جنوبی استان اندکی افزایش یابد و در پی آن ارتفاع موج دریا در این نواحی افزایش نسبی یابد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: آسمان استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا کمی ابری در ساعاتی از بعد از ظهر و عصر امروز در سواحل مرکزی و جنوبی استان همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت باد نیز شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و در سواحل مرکزی و جنوبی در ساعاتی از بعد از ظهر تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی افزود: طی این مدت ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی استان امروز ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰سانتیمتر فردا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر است.

وی گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت سه و ۵۵ دقیقه بامداد، مد اول دریا ساعت ۹ و ۵۱ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه و مد دوم دریا ساعت ۲۱ و ۴۲ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر