دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۶۱۴
سه‌شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

فکرشهر: مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: از زمان شروع به کار استاندار بوشهر تاکنون، ۱۴ جلسه ملاقات عمومی برگزار شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اسماعیل کاظمی با اشاره به ابراز رضایت مردم از کیفیت این ملاقات ها اظهار داشت : برنامه ملاقات عمومی استاندار، معاونین، مدیران کل حوزه ستادی و فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی حسب دستور استاندار توسط اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و حقوقی استانداری برنامه ریزی شده و به صورت مستمر نظارت میشود.

وی افزود: هر هفته بیش از ۱۴ نفر از مردم استان مستقیما با آقای گراوند استاندار بوشهر ملاقات وخواسته یا مشکل خود را مطرح می کنند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر تصریح کرد :از بدو انتصاب آقای گراوند به عنوان استاندار تعداد ۱۹۴ نفر در قالب ۱۴ جلسه ملاقات عمومی موفق به دیدار و ملاقات استاندار شده اند و امیدواریم این روند تداوم یابد.

کاظمی یادآور شد: این در حالی است که استاندار بوشهر ضمن تاکید بر خدمت به مردم، از مدیران و فرمانداران استان خواسته که جلسات اداری خود را حتی الامکان بعد از نماز ظهر تشکیل دهند و فرصت مناسبی را برای ملاقات با مردم و حل مشکلات آنها اختصاص دهند و امورات مردم را تا حد امکان تسهیل کنند.

وی بیان کرد: در ملاقات های عمومی استاندار، مدیران کل دستگاه های اجرایی مرتبط نیز حضور دارند و در این ملاقات ها، استاندار دستورات لازم را برای رفع مشکلات مردم به مدیران مرتبط صادر می کند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر تاکید کرد: حضور همه مدیران در روز جمعه ۲۰بهمن ماه در سراسر مصلاهای استان نیز تحت عنوان میز خدمت یکی از مظاهر این حرکت پسندیده و تلاش برای رفع مشکلات مردم است که با استقبال مردمی مواجه شد و در مجموع حدود ۴۰۰ نفر از هم استانی های عزیز به صورت رو در رو و در یک فضای صمیمی با مدیران دستگاه‌های اجرایی در مرکز و شهرستانها دیدار کردند.

کاظمی گفت: استاندار بوشهر نیز در برنامه میز خدمت شهرستان بوشهر حضور یافت و بیان داشت که بنا داریم این برنامه ها را به مناسبت های دیگر و در مکان های مختلف برگزار کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر