يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، علی ابراهیم زاده با بیان اینکه  بنادر استان بوشهر به تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی تجهیز هستند گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهربه منظور اجرای تعهدات کنوانسیونهای بین‌المللی در حفاظت از محیط زیست و مقابله با آلودگی‌های دریایی به تجهیزات موردنیاز از جمله انواع مکنده  مجهز شده است.وی با اشاره به اینکه اکنون این اداره کل به تجهیزات نوین مهار آلودگی‌های نفتی مجهز شده تصریح کرد:  این تجهیزات که قابلیت بالایی  جمع‌آوری آلودگی‌های نفتی دارد می‌تواند بسیاری آلودگی‌های نفتی را از طریق مکنده‌ها به مخازن شناور منتقل کند.
کد خبر: ۴۱۷۷
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۰

به گزارش فکرشهر، علی ابراهیم زاده با بیان اینکه  بنادر استان بوشهر به تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی تجهیز هستند گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهربه منظور اجرای تعهدات کنوانسیونهای بین‌المللی در حفاظت از محیط زیست و مقابله با آلودگی‌های دریایی به تجهیزات موردنیاز از جمله انواع مکنده  مجهز شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون این اداره کل به تجهیزات نوین مهار آلودگی‌های نفتی مجهز شده تصریح کرد:  این تجهیزات که قابلیت بالایی  جمع‌آوری آلودگی‌های نفتی دارد می‌تواند بسیاری آلودگی‌های نفتی را از طریق مکنده‌ها به مخازن شناور منتقل کند.

رئیس اداره ایمنی وحفاظت دریایی بنادر و دریانوردی استان بوشهربا بیان اینکه ساحل کنگان  از آلودگی نفتی پاکسازی شد خاطرنشان کرد:  پس از اطلاع از آلودگی نفتی در ساحل کنگان تیم چهارنفره مقابله باآلودگی نفتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به منطقه اعزام شدند و از ساعت 24 تا 7 بامداد موفق شدن شش تن آلودگی نفتی که در دریا ایجاد شده بود جمع آوری و دریا را از این آلودگی پاکسازی کند.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه برای مقابله با آلودگی‌های کشتی‌های نفتی دراستان بوشهر اقدامات بین‌المللی انجام شده  تصریح کرد: برای پاکسازی یا مقابله با آلودگی دربنادر استان بوشهرمراکز و پیمانکاران به صورت 24 ساعته برای پاکسازی یا مقابله با آلودگی نفتی آماده هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به منطقه برسانند.

وی با اشاره به اینکه این اداره‌کل مجهز به تجهیزات پیشرفته محصور و جمع کننده آلودگی‌ها از سطح دریا است، گفت: امکانات و تجهیزات اداره کل بنادر و دریانوردی برای جمع‌آوری آلودگی‌های نفتی در دریا بگونه‌ای است که در کوتاهترین زمان اقدام می‌شود.

رئیس اداره ایمنی وحفاظت دریایی بنادر و دریانوردی استان بوشهر از استقرار کشتی مقابله با آلودگی زیست محیطی دریایی در خارگ خبرداد و گفت:  یک فروند شناور برای مقابله با آلودگی زیست محیطی دریایی در حال تکمیل است که به زودی در خارگ استقرار می‌یابد و پایش آلودگی دریا بر عهده دارد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر