پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۸۰۶
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از برپایی بیمارستان صحرایی در روستای الی جنوبی خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد آخوندی صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی استقرار بیمارستان صحرایی گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) با همکاری بسیج جامعه پزشکی و شورای اسلامی روستای الی جنوبی، بیمارستان صحرایی در این روستا برپا می‌شود.

وی با تقدیر از بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: با درخواست از بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر و همکاری صمیمانه آنان بیمارستان صحرایی در اسفندماه سال جاری در روستای اولی جنوبی راه‌اندازی می‌شود.

آخوندی با اشاره به زمان برپایی بیمارستان صحرایی اظهار کرد: این بیمارستان صحرایی با بخش‌های مختلف تخصصی از هفدهم لغایت هجدهم اسفندماه به مدت ۲ روز در مدرسه قدس روستای الی جنوبی فعال است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: این بیمارستان سومین بیمارستان صحرایی است که توسط بسیج جامعه پزشکی در شهرستان دیر برپا می‌شود.

وی گفت: تمامی تخصص‌ها بر مبنای درخواست خود مردم در این بیمارستان فراهم‌شده است.

آخوندی افزود: پزشکان بسیجی در تخصص‌های زنان، اطفال، داخلی، ارتوپدی، قلب، دندانپزشکی و ... با حضور در بیمارستان تخصصی صحرایی در روستای الی جنوبی خدمات موردنیاز به‌صورت رایگان به مردم ارایه می‌دهند.

وی اضافه کرد: بخش‌های داروخانه، تزریقات و پانسمان نیز در این بیمارستان وجود دارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: با راه‌اندازی بیمارستان صحرایی، خدمات مؤثر و خوبی به مردمی که به هر نحو، امکان دسترسی به خدمات تخصصی و فوق تخصصی برایشان فراهم نبوده، مهیا شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر