چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۰۱۹
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: شهردار خورموج گفت: در جهت تبادل‌نظر و هم‌فکری به زودی شورای شهرداران شهرستان دشتی تشکیل می‌شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، احمد شیخیانی صبح امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر خورموج اظهار داشت: با همکاری خوب و پشتیبانی که اعضای شورا که با مجموعه شهرداری داشتند در حوزه‌های عمرانی و فرهنگی توانستیم در 9 ماه گذشته موفقیت‌های خوبی به دست آوریم.

وی افزود: وحدت، تعامل و همکاری شورا و شهرداری در جهت عمران و توسعه شهری و فرهنگی مؤثر واقع‌شده است.

شهردار خورموج تصریح کرد: باروی کار آمدن شورای پنجم حوزه عمرانی گسترده‌تر شده و در بحث فرهنگی با تدابیری که شورای اسلامی برای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری اتخاذ کرده ورودی و خروجی خوبی داشته‌ایم.

شیخیانی بیان کرد: فعال شدن کمیسیون برنامه‌وبودجه، کمیسیون فرهنگی و کمیسیون عمرانی شورا کمک‌کار خوبی به شورا و مجموعه شهرداری است و ما از ظرفیت کمیسیون‌ها جهت عمران و آبادانی شهر خورموج حداکثر استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: برای نخستین بار بود که امسال فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و فعالیت‌های مالی، جاری و بودجه‌ای شهرداری در کمیسیون‌های مربوطه به شکل کارشناسی بررسی می‌شود.

نماینده شهرداران استان بوشهر در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور یادآور شد: توزیع عادلانه منابع در تخصیص امکانات و تجهیزات در سطح شهر خورموج از اهداف و اولویت‌ها شورای پنجم و شهرداری است.

وی افزود: برنامه‌محوری و عدالت در ارائه خدمات محلات مختلف شهر باعث رضایتمندی نسبی مردم شده است.

شهردار خورموج با بیان این‌که شهرداری به‌تنهایی و بدون تعامل با شورا نمی‌تواند کاری را انجام دهد تأکید کرد: یکی از مجموعه مدیریت شهری و شورا که در سطح استان به‌ سلامت خدمات به مردم ارائه می‌دهند شهرداری و شورای خورموج است و این افتخاری برای ماست.

وی اضافه کرد: شهرداری‌ها بیشترین مراجعه‌کننده را دارند و معمولاً نارضایتی‌ها از مجموعه شهرداری زیاد است اما در بحث تکریم ارباب‌رجوع شهرداری خورموج در سال گذشته توانست مقام برتر استان بوشهر را کسب کند.

نائب رئیس شورای مرکزی شهردار دوستدار کتاب کشور گفت: امروز اگر شهرداری خورموج در کشور حرفی برای گفتن دارد از همراهی، تعامل و همدلی فرماندار، اداره ارشاد اسلامی، شورا و رسانه‌ها است که در بین 1400 شهرداری، جزء چهار شهر برتر کشور شود و این‌یک ظرفیت و افتخاری بزرگ برای شهرستان دشتی و استان بوشهر در کشور است.

شیخیانی تصریح کرد: با همدلی که در شهرستان شاهد هستیم شهردار خورموج به‌عنوان نماینده شهرداران شهرستان‌های دشتی و تنگستان در بحث اشتغال‌زایی و درآمد پایدار انتخاب شد و تمام جلسات آن در شهر خورموج برگزار می‌شود.

وی از تشکیل شورای شهرداران شهرستان دشتی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: دبیرخانه این شورا در شهرداری خورموج است و نسبت به بررسی مسائل و مشکلات چهار شهر شهرستان تبادل‌نظر، همفکری و در مباحث مختلف عمرانی و فرهنگی بحث و بررسی و در رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر