پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: چهار میلیارد تومان برای جبران زیان آب‌بها به آبفار بوشهر پرداخت شد.به گزارش فکرشهر، روح‌الله طاهریان پور در نشست ستاد جذب درآمد شرکت آبفا روستایی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلاتی که در این شرکت داریم، عدم پرداخت آب‌بها توسط مشترکین است که لازم است مشترکین همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.وی ادامه داد: مهمترین محل تامین درآمدهای شرکت آب و فاضلاب روستایی پرداخت هزینه‌های آب‌بها توسط مشترکین است که متاسفانه برخی از مشترکین از پرداخت این هزینه‌ها امتناع می‌ورزند.
کد خبر: ۴۴۹۳
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: چهار میلیارد تومان برای جبران زیان آب‌بها به آبفار بوشهر پرداخت شد.

به گزارش فکرشهر، روح‌الله طاهریان پور در نشست ستاد جذب درآمد شرکت آبفا روستایی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلاتی که در این شرکت داریم، عدم پرداخت آب‌بها توسط مشترکین است که لازم است مشترکین همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی ادامه داد: مهمترین محل تامین درآمدهای شرکت آب و فاضلاب روستایی پرداخت هزینه‌های آب‌بها توسط مشترکین است که متاسفانه برخی از مشترکین از پرداخت این هزینه‌ها امتناع می‌ورزند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر به مصرف بالای برخی از مشترکین آب روستایی اشاره کرد و افزود: صرفه‌جویی در مصرف آب ضروری است و باید برای تامین پایدار اب شاهد مصرف بهینه آب باشیم.

عدم پرداخت آب‌بها توسط برخی از مشترکان پر مصرف

وی با اشاره به عدم پرداخت آب‌بها توسط برخی از مشترکان پر مصرف، تصریح کرد: این مصرف بالا و عدم پرداخت آب بها باعث شده است تا مشکلاتی در تامین هزینه‌های آب و فاضلاب روستایی داشته باشیم.

طاهریان پور با اشاره به اینکه درآمدهای شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر پاسخگوی هزینه‌های شرکت نیست، خاطرنشان ساخت: درآمد سالیانه حاصل از آب بهای در استان بوشهر 25 میلیارد ریال است که پاسخگوی هزینه‌ها نیست.

وی تصریح کرد: قیمت فروش آب به روستائیان حدود یک دهم قیمت تمام شده است که دولت نیز برای جبران زیان هزینه‌های آب بهای شرکت آبفار حدود 40 میلیارد ریال کمک کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر