دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۶۵۰
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: تمام انبارها و مراکز نگهداری کالای دولتی و بخش خصوصی باید در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا ثبت نام کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سید حسین حسینی محمدی با بیان اینکه گشت های مشترک بازرسی از نیمه دوم مرداد ماه به صورت هفتگی انجام می شود افزود: این گشت ها با همکاری دستگاه های دیگری مانند پلیس آگاهی، اداره اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف انجام می شود.

وی اضافه کرد: نشست های ستاد احتکار و اختفا کالا با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط به صورت مستمر در حال برگزاری است و تاکنون منجر به تصویب تعداد زیادی مصوبه به منظور شناسایی و کشف انبارهای نگهداری کالاهای اساسی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: ستاد احتکارکالا در استان طی بازرسی های اخیر 520 تن برنج وارداتی را در یکی از انبارهای غیر مجاز توسط نیروی انتظامی کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

وی با اشاره به لزوم ثبت انبارها و مراکز نگهداری کالاهای دولتی و بخش خصوصی و موجودی کالای آنها در سامانه جامع انبارها تاکید کرد: کسانی که مبادرت به انجام این کار نکنند کالای آنان قاچاق محسوب می شود.

حسینی محمدی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک به احتکار کالا و انبارهای غیر مجاز نگهداری کالای ضروری مردم به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت با شماره 124 اطلاع دهند تا بازرسان به موضوع رسیدگی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر