دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۹۱۵
جمعه ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

فکرشهر: مشاور امور بانوان شهرداری وحدتیه گفت: مهمترین وظیفه وماموریت خودرا باز آفرینی نقش، ارتقای جایگاه وافزایش مشارکت بانوان درراستای توسعه مدیریت و پیشرفت همه جانبه شهر وحدتیه می دانم.

 به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر وحدتیه، درپی انتصاب مشاور اموربانوان برای نخستین بار در شهرداری وحدتیه،  روشنک شولی طی گفتگویی مهمترین اهداف و  برنامه های خویش در سمت خود را را بازآفرینی نقش بانوان، ارتقای جایگاه بانوان و افزایش مشارکت بانوان در راستای توسعه مدیریت و پیشرفت همه جانبه شهر عنوان کرد و اظهار داشت:  نیمی ازجمعیت  جامعه را زنان و بانوان تشکیل می دهند که با توجه به توانمندی ها، کارایی ها و شخصیت بارز بانوان، نقش ویژه آنان در مدیریت و پیشبرد اهداف جامعه همچنین تلاش جهت توسعه و آبادانی ایران اسلامی، بر همگان مبرهن و آشکاراست.

 مشاور شهرداروحدتیه دراموربانوان ادامه داد: این اقدام شایسته شهردار وحدتیه نقطه عطف، قدم خیر و نیکی درراستای تحقق اهداف فوق و بهره واستفاده  بهینه از ظرفیت ها، توانمندی ها، قابلیت هاهمچنین دانش، علم، کمال و معرفت بانوان ارزشمند شهر وحدتیه در راستای توسعه مدیریت و افزایش مشارکت آنان در طی طریق توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه شهر است.

شولی ضمن برشمردن برخی از توانمندی ها وقابلیت های بانوان اظهار داشت: مفتخرم که تاریخ و قدمت شهر وحدتیه از گذشته تاکنون شاهد تولد، رشد، پرورش وارتقای بانوان فداکار، اندیشمند، فرهیخته و بزرگی باتحصیلات عالیه  بوده  که جامعه از خدمات و توانایی های آنان بهرمند گردیده است وبقاء و توسعه شهر منتج از وجود تلاش ها، فداکاری‌ها ومشارکت فعال آنان بوده است.

 مشاور اموربانوان شهردار  وحدتیه ادامه داد: افتخار می کنم که شروع و آغاز به کار خود در این سمت را با حضور در خانه و دیدار با خانواده  معظم شهدا و تجلیل از مادران شهید و تکریم آنان درجهت تبرک جستن از خون و فطرت پاک شهیدان آغاز کرده ام خود را خادم، متعهد به تکریم ایثارگران و خانواده معظم شهدا می دانم.

،تشویق و ترغیب تمامی بانوان ازهر قشروگروه وباهرطیف فکری وتوانمندی؛خصوصا بانوان محترمه فرهنگی، هنرمندان، ورزشکاران وبانوان فرهیخته راجهت  همفکری، هم اندیشی واستفاده از خرد جمعی آنان در مسیر وحرکت پیش رو وتشکیل وراه اندازی کارگروه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، خانواده و....را ازاهداف واقدامات اولیه خود دانسته تادریک پروسه زمانی مشخص شاهد پویایی دختران وزنان و شکوفاشدن استعدادهای ناب این قشر تاثیرگزار درجامعه باشیم و ضمن حفظ جایگاه وارتقای منزلت وشخصیت بانوان، درراستای تکریم آنان و افزایش مشارکت و همکاری وهمیاری مفید بانوان در توسعه مدیریت وپیشرفت همه جانبه شهر وحدتیه کوشا و مثمرثمر باشیم.

مشاور اموربانوان شهردار وحدتیه اقدام دیگر خود درآغازین روزهای فعالیت خویش را، حضور دربین دانش آموزان و بانوان فرهنگی درآئین بازگشایی مدارس شهر به همراه سایر مسئولین عنوان که این امر نشان از اهمیت و اولویت تکریم بانوان فرهنگی ،دختران ودانش آموزان نزد مجموعه شهرداری وشورای اسلامی شهر دارد.

 شولی در پایان ضمن آرزوی توفیقات الهی برای همشهریان و سپاسگزاری ازبذل محبت و لطف مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه خصوصا مهندس عباسی در تدوین برنامه و تصمیم  به انتصاب مشاور امور بانوان، از بانوان محترمه و دختران شهر وحدتیه جهت هم فکری، همراهی، هم اندیشی و تلاش همگانی شان برای موفقیت، توسعه و ارائه خدمات بهتر و بیشتر و ارائه  انتقاد ، و پیشنهادهای سازنده ، راهکار و ابراز ایده های نو و جدید جهت تحقق اهداف ذکر شده دعوت نمود، واز تمامی بانوان و همشهریان  که دراین  چند روز به طریق مختلف با چاپ و نصب بنر، تماس تلفنی و نگارش پیام در فضای مجازی پشتیبانی و حمایت خود را ازاین اقدام نیک شهردار وحدتیه  ابراز واعلام داشتند، تقدیر و تشکر نمود.

وی ادامه داد: امیدوارم که  با استعانت از عنایات الهی و توسل به ائمه اطهار بتوانم نماینده خوب و شایسته ای برای بانوان عزیز و دختران شهرم از تمامی اقشار، فرهنگیان، هنرمندان، ورزشکاران، دختران عزیز دانش آموز، بسیجیان و .... باشم. 

 خدایا چنان کن سرانجام کار
توخشنود باشی وما رستگار

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، روشنک شولی  متاهل،اهل و ساکن شهر وحدتیه ، دارای مدرک  تحصیلی کارشناس روانشناسی است ، وی فعال عرصه فرهنگ و هنر و در حال حاضر عضو چندین انجمن فرهنگی، هنری و ادبی درسطح  شهر و استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر