دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر با اشاره به ورود 2 سامانه بارشی به استان در خصوص احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در برخی مناطق هشدار داد...
کد خبر: ۴۹۴۶۲
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر با اشاره به ورود 2 سامانه بارشی به استان در خصوص احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در برخی مناطق هشدار داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، پیام مساعدی افزود: از بعد از ظهر امروز فعالیت یک سامانه بارشی در استان آغاز که باعث بارندگی، رعد و برق و وزش باد در بیشتر مناطق می شود.

وی اضافه کرد: شدت بارش ها از اواخر وقت امشب است و بیشترین بارش ها در شمال استان، سپس در قسمت های مرکزی و جنوبی استان خواهد بود.

کارشناسی هواشناسی استان با اشاره به ادامه بارندگی ها تا روز دوشنبه از ورود سامانه بارشی دیگری از روز سه شنبه به استان خبر داد و گفت: شدت بارش ها در روز چهارشنبه و پنج شنبه خواهد بود و این وضعیت تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در برخی مناطق در طول فعالیت این دو سامانه بارشی هشدار داد.

مساعدی  خاطرنشان کرد: از ابتدای پاییز تاکنون 4 سامانه بارشی در استان فعالیت داشته اند  که سهم شهر بوشهر از این بارندگی ها طی این مدت 105 میلیمتر، قسمت های شمالی استان بیش از 80 میلیمتر و دشتستان و جنوب استان کمتر از 50 میلیمتر بوده است.

وی اضافه کرد: تعداد روزهای بارانی پاییز امسال بیشتر از پارسال و حتی بیشتر از حد نرمال بوده و پیش بینی می شود بارندگی ها تا نیمه آذر ادامه داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر