پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
عباس زاده خبر داد:
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: شرور مسلح و مجرم خطرناک پس از اقدامات مجرمانه و دستگیری همدستانش، به کوهستان های اطراف متواری شده بود روز گذشته هنگامی که...
کد خبر: ۴۹۴۷
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت : سردسته فراری سارقان مسلح جاده های جنوبی استان در یک تعقیب و گریز با پلیس در چنگال قانون گرفتار شد.

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سارق و شرور مسلح فراری به هویت "عباس" 22 ساله که سرکردگی یک باند سارقان مسلح را به عهده داشت بعد از تعقیب و گریز  با پلیس از ناحیه پا زخمی و دستگیر شد.

وی افزود : این شرور و سارق مسلح  بیش از 10فقره سابقه کیفری دارد .

عباس زاده یادآور شد : این فردسرکردگی باندی 11نفره از سارقان مسلحی را به عهده داشت که در ماه گذشته پس از 30ساعت درگیری مسلحانه با پلیس تعداد 10نفر از اعضاء باند در منطقه دشت پلنگ شهرستان دشتی دستگیر شده بودند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد : شرور مسلح و مجرم خطرناک پس از اقدامات مجرمانه و دستگیری همدستانش، به کوهستانهای اطراف متواری شده بود روز گذشته هنگامی که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در حال تردد در جاده آبدان به دوراهک در شهرستان دیر بود در طرح مهار پلیس قرار گرفت.

عباس زاده گفت: متهم که با سرعت عمل پلیس غافلگیر شده بود بدون توجه به دستور پلیس به سمت جاده های خاکی و فرعی تغییر مسیر داده تا شاید راه نجاتی پیدا کند که با شلیک نیروی های پلیس از ناحیه پا مجروح و دستگیر شد.

وی بیان کرد: متهم به بیمارستان کنگان منتقل و جهت مراقبت های بیشتر پزشکی به یکی از بیمارستانهای مجهزتر انتقال داده شد.

 

منبع: خلیج فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر