پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از توزیع البسه بین 4 هزار دانش‌آموز در سعدآباد توسط بنیاد علوی خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۶

فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از توزیع البسه بین 4 هزار دانش‌آموز در سعدآباد توسط بنیاد علوی خبر داد.

به گزارش فکرشهر، جعفر امیری‌زاده در نشست مسئولان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم است و باید نسبت به کیفیت بخشیدن به تعلیم و تربیت اهتمام ورزیم.

وی افزود: حمایت از دانش‌آموزان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت در دستور کار است و همه مسئولان و نهادها باید در این مسیر همکاری و همراهی کنند.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد با اشاره به تلاش بنیاد علوی در این راستا خاطرنشان کرد: هدایایی از سوی رهبر معظم انقلاب بین دانش‌آموزان روستایی و شهری در قالب طرح بنیاد علوی در مدارس منطقه سعدآباد توزیع می‌شود.

امیری‌زاده از توزیع البسه بین 4 هزار دانش‌آموز در سعدآباد خبر داد و تصریح کرد: تعداد چهار هزار و 100 البسه مربوط به طرح بنیاد علوی و هدیه مقام معظم رهبری بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول در سعدآباد توزیع شد.

وی با بیان اینکه طرح بنیاد علوی، طرحی است که هر ساله هدایایی از سوی مقام معظم رهبری در شهرستان‌های محروم کشور توزیع می‌شود، اظهار داشت: امسال این طرح در منطقه سعدآباد اجرا می‌شود.

امیری‌زاده با بیان اینکه دانش‌آموزان روستایی وشهری را در این طرح ثبت نام کرده‌ایم گفت: این دانش‌آموزان در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول هستند و هدایای مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان شامل یک دست مانتو و شلوار و یک جفت کفش به دختران و یک‌دست پیراهن و شلوار و یک جفت کفش به پسران است که بین آنها توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: توجه به مستضعفان جامعه و محرومیت‌زدایی رسالت اصلی بنیاد علوی است که این بنیاد توجه ویژه‌‏ای نیز به حوزه تعلیم و تربیت دارد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه سعدآباد تصریح کرد: در اجرای این طرح نمایندگانی از سوی دفتر مقام معظم رهبری برای نظارت حضور دارند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر