يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ چند ماه پس از معرفی؛
به گزارش فکرشهر، ماه ها پس از معرفی شهرام سلیمی فرد به عنوان رییس جدید فرهنگ و ارشاد دشتستان از سوی مسئولین استانی و شهرستانی، بالاخره حکم انتقال وی از...
کد خبر: ۵۰۱۸
شنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳

فکرشهر: معارفه ی رییس جدید اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان در اولین روز هفته ی دولت انجام خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، ماه ها پس از معرفی شهرام سلیمی فرد به عنوان رییس جدید فرهنگ و ارشاد دشتستان از سوی مسئولین استانی و شهرستانی، بالاخره حکم انتقال وی از قوه ی قضاییه به فرهنگ و ارشاد امضاء شد تا اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان در اولین هفته ی دولت معارفه ی وی را شاهد باشند.

این آیین ساعت 10:30 دقیقه ی صبح فردا، یکشنبه، 2 شهریورماه 1393 با حضور فرماندار دشتستان، امام جمعه ی برازجان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد و برخی مسئولین دیگر استان و شهرستان در سالن انجمن سینمای جوان برازجان انجام خواهد شد.

شهرام سلیمی فرد متولد سال 1352 برازجان می باشد. وی لیسانس حقوق قضایی دارد و فعالیت خود در حوزه ی فرهنگ و هنر را از سال 1368 آغاز کرده است.

وی از سال 1379 نیز مدیریت دفتر انجمن سینمای جوان برازجان را عهده دار بوده است.

بر اساس گزارش فکرشهر، وی با حفظ سمت در دفتر انجمن سینمای جوان برازجان، مدیریت فرهنگ و ارشاد دشتستان را نیز عهده دار خواهد شد.

اواخر اردیبهشت ماه امسال، کرم باقری از سمت مدیریت اداره ی فرهنگ و ارشاد دشتستان تودیع شده بود و از همان زمان، رهسپار سرپرستی این اداره را بر عهده داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر