دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۲۴۲
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۵

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی امروز دریا تا حدودی متلاطم است و از فردا با کاهش سرعت جریانات خلیج فارس نیز آرام خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی مربوط به استان بوشهر نشان می دهد که امروز نیز بر روی خلیج فارس جهت جریانات غالبا شمالی خواهد بود.

وی اضافه کرد: انتظار می رود طی امروز دریا تا حدودی متلاطم باشد و از فردا با کاهش سرعت جریانات خلیج فارس نیز آرام خواهد شد. همچنین پدیده مه و کاهش دید افقی در برخی نقاط استان، پدیده غالب خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری گاهی همراه با غبار محلی، در برخی نقاط پدیده مه و کاهش دید پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد غالبا شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و طی امروز در برخی ساعات تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی خاطرنشان کرد: طی این مدت ارتفاع موج دریا در استان بوشهر بین ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و دور از سواحل جنوبی گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر، از فردا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ساعت ۲۳ دقیقه بامداد، مد اول دریا ساعت پنج و ۵۵ دقیقه، جزر ساعت ۱۱ و ۳۶ دقیقه و مد دوم ساعت ۱۸ و ۳۳ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر