دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۹۶۰
شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۴

فکرشهر: استاندار بوشهر کمک به شهر چغادک را کمک به شهر بوشهر عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات شهر چغادک را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر شنبه در نشست با مسئولان شهر چغادک پیرامون مسائل و مشکلات این شهر اظهار داشت: به همراه تعدادی از مسئولان و مدیران بازدیدی از شهر چغادک خواهیم داشت تا از نزدیک برخی از مسائل را مورد بررسی قرار دهیم.

استاندار بوشهر افزود: متاسفانه در سنوات گذشته برخی از پروژه های در مکان هایی شروع به ساخت و احداث شده که آن منطقه نیازی به این پروژه نداشته است و می‌شد این هزینه را در جایی انجام داد که ضروری باشد.

گراوند کمک به شهر چغادک را کمک به شهر بوشهر عنوان کرد و گفت: در بحث بخش شدن چغادک پیگیری هایی را انجام داده ایم اما فرآیند آن نیاز به بررسی مجدد دارد، البته شهر چغادک برای ما اهمیت ویژه ای دارد و رسیدگی به آن باعث می شود که بسیاری از شهروندان شهرهای دیگر نیز بتوانند از توسعه آن بهره مند شوند.

استاندار بوشهر با اشاره به درخواست امام جمعه و شهردار چغادک مبنی بر توسعه فضاهای ورزشی، فرهنگی، تفریحی و گردشگری، احداث جاده سلامت، مسئله کم آبی شهر، فاضلاب شهری و زیر ساخت های انتقال آب، احداث موزه روحانیت استان در کنار مزار شهید عاشوری جهت پیگیری و بررسی توسط مدیران مختلف در بازدید از شهر چغادک قول مساعد داد.

امام جمعه چغادک نیز در این جلسه با اشاره به مسائل و مشکلات شهر چغادک اظهار داشت: مسئولان شهر با روحیه جهادی کار خود را انجام می دهند و برای رفع مشکلات شهر انگیزه بالایی دارند.

حجت الاسلام رضا خدری افزود: مردم چغادک نسبت به مسائل و مشکلات شهر روحیه مطالبه گری دارند. این مطالبه گری برای تغییر و تحول در چغادک لازم است.

وی با بیان اینکه امکانات شهر چغادک در خور شأن مردم و این شهر نیست ابراز داشت: با توجه به اینکه این شهر دروازه ورود به شهرستان و مرکز استان است اما امکانات آن جوابگوی مردم این شهر نیست. جمعیت چغادک به بیش از ۲۵ هزار نفر می‌رسد اما امکانات آن در حد پاسخگویی به نیازهای مردم آن نیست.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه این وضعیت نگرانی را برای مردم به وجود آورده است به برخی از مسائل و مشکلات شهر اشاره کرد و گفت: بخش شدن چغادک یکی از خواسته های مردم این شهر است چراکه امکاناتی که در چغادک است جوابگوی نیازهای مردم نیست درحالیکه این شهر نیازهای خود و مناطق اطرافش را با همین امکانات تامین می کند.

امام جمعه چغادک افزود: مسئله بخش شدن چغادک سال‌ها است که مطرح است و پیگیری هایی در این خصوص صورت گرفته اما هنوز به نتیجه نرسیده و لازم است این مساله مجددا در دستور کار قرار گیرد.

وی نبود مدرسه در یکی از قسمت‌های شهر چغادک را یکی از دغدغه‌های مردم عنوان کرد و ابراز داشت: این مسئله باعث شده تا مردم فرزندان خردسال خود را به مناطق دیگر در شهر ببرند که مشکلاتی را برای آنها فراهم آورده و باعث نارضایتی آنان شده است و شاسته است مدرسه شهدا که مدتی است در دستور کار بازسازی قرار دارد سریعتر کار بازسازی آن آغاز شود.

حجت الاسلام خدری مسئله کم آبی در شهر به ویژه در تابستان، فاضلاب شهری و زیر ساخت های انتقال آب، کمبود فضاهای ورزشی و تفریحی، کمبود پارک های محله ای، احداث موزه روحانیت استان در کنار مزار شهید عاشوری و تدوین کتاب پیشینه تاریخی و فرهنگی چغادک جهت احیای هویت شهر چغادک را از مشکلات و درخواست های مردم این شهر عنوان کرد.

امام جمعه چغادک همچنین از استاندار دعوت کرد تا به منظور بررسی دقیق مسائل شهر بازدیدی از این شهر داشته باشد.

گفتنی است در این جلسه شهردار و برخی از اعضای شورای شهر نیز به بیان مسائل و مشکلات شهر پرداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر