دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۰۹۷
چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: ۳۰۰ میلیون تومان برای تجهیز و نوسازی اتاق و تجهیزات سرور سیستم فناوری اطلاعات اداره کل ثبت احوال اختصاص می یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در بازدید از اداره کل ثبت احوال استان بوشهر با اشاره به اهمیت فعالیت ثبت احوال اظهار داشت: اساس برنامه ریزی در بخش های مختلف، موضوع آمار و اطلاعات است و در غیراینصورت برنامه ریزی و تصمیم گیری مطلوب صورت نمی گیرد.

وی افزود: به دلیل اهمیت کار ثبت احوال و ضرورت توجه ویژه به این مجموعه بوده که این سازمان زیرمجموعه وزارت کشور قرار گرفته است.

استاندار بوشهر به اهمیت طرح کارت ملی هوشمند اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مهلت استفاده از کارت ملی طرح قدیم تا پایان امسال است باید اطلاع رسانی مطلوب در مرود ثبت نام برای دریافت کارت ملی هوشمند جدید صورت گیرد.

گراوند افزود: وجود سیستم فناوری اطلاعات با کیفیت بالا برای اداره کل ثبت احوال استان یک ضرورت است و به منظور نوسازی و تجهیز سرورهای این اداره کل، پیمانکار مربوط این طرح معرفی و اقدامات اولیه برای اجرایی کردن کار صورت گیرد.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به اهمیت کار ثبت احوال و به منظور خدمات رسانی مطلوب و ارتباط بهتر با پایگاه اطلاعات جمعیت کشور، ۳۰۰ میلیون تومان برای تجهیز و نوسازی اتاق و تجهیزات سرور سیستم فناوری اطلاعات اداره کل ثبت احوال اختصاص می یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر