دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۳۴۶
سه‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

فکرشهر:  استاندار بوشهر بر لزوم تسهیل‌گری در حوزه اشتغال و تولید تاکید کرد و گفت: نباید سرمایه‌گذاران را در چرخه ادارات سرگردان کنیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند دوشنبه‌شب در نشست جمع‌بندی سفر به شهرستان جم اظهار داشت: بالاترین وظیفه خدمت‌گزاران خدمت به مردم و ایجاد امید در بین مردم است و بزرگترین وظیفه ما ایجاد آرامش برای خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه سیاست اصلی مدیریت استان بوشهر پرهیز از حاشیه‌سازی و تلاش برای خدمت به مردم است افزود: حاشیه‌سازی‌ها مردم را از دریافت خدمات مناسب محروم می‌کند و باید از حاشیه‌ها دوری کرده و به خدمت صادقانه به مردم بپردازیم.

استاندار بوشهر ادامه داد: جامعه ما نیازمند و تشنه خدمت است و با وجود مشکلاتی که شاهد هستیم اما همه مسئولان باید همت کنند تا در مسیر خدمت‌گزاری دچار خطا نشویم.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای آرامش و تلاش برای تسهیل‌گری در امر سرمایه‌گذاری از اهداف ما در استان بوشهر است، اضافه کرد: مسئولان برای توسعه و کمک به مردم آستین همت را بالا بزنند و از همه ظرفیت ها به خوبی استفاده کنند.

گراوند خواستار تلاش مدیران برای تسهیل‌گری در تولید و اشتغال شد و بیان کرد: اگر همت و اراده در این مسیر باشد نباید با این ظرفیت‌های استان بوشهر شاهد وجود فرد بیکار باشیم.

وی خواستار توجه ویژه به محصولات کشاورزی استان بوشهر شد و خاطرنشان کرد: در استان بوشهر فقط در یک بعد یعنی نفت و گاز رشد کردیم و در بقیه ظرفیت‌ها از جمله کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی و . . . به خوبی کار نشده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه نباید سرمایه‌گذاران را در چرخه ادارات سرگردان کنیم، ادامه داد: وزیر کشور در سفر به استان بوشهر از وضعیت اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان رضایت داشت و عنوان کرد که استان بوشهر در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه تامین آب از مهمترین مشکلات شهرستان جم است، افزود: این موضوع باید با جدیت بیشتری با صنایع نفت و گاز پیگیری شود و طرح آبخیزداری جم نیز پیگیری شود.

گراوند از بهبود و ارتقای وضعیت راه‌های شهرستان جم خبر داد و گفت: ساخت سد باغان و دشت پلنگ در دستور کار است و برای تامین اعتبارات اجرای این طرح‌ها مشکل اعتباری حل شده و ۸۴ میلیارد تومان در اختیار استان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر