دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۳۸۹
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

فکرشهر:  استاندار بوشهر گفت: اقتصاد سالم و حلال مردم به بهانه مبارزه با قاچاق نباید آسیب ببیند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تأکید بر لزوم فراهم کردن شرایط و تسهیلات لازم برای رفاه و آسایش مردم اظهار داشت: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که مردم از عملکرد ما رضایت داشته باشند و شرایط برای رفاه و آسایش مردم فراهم شود.

 وی افزود: رفتارهای ما در سازمان‌ها و ادارات به گونه‌ای نباشد که مردم اذیت شوند و باید با مدیریت کارآمد ضمن مبارزه با قاچاق از حق انسان‌های ضعیف نیز دفاع کنیم.

 استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای سالم‌سازی اقتصاد، رونق تولید و اشتغال و حمایت از اقتصاد مقاومتی است و در این شرایط باید به گونه‌ای حرکت کنیم که نیازهای اساسی مردم تامین شود.

گراوند با بیان اینکه بزرگترین سرمایه کشور مردم هستند تصریح کرد: رضایت خاطر مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و همه ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که رضایتمندی مردم را به طور حقیقی فراهم کنیم.

 استاندار بوشهر با تاکید بر همکاری با مردم در بحث سوخت یادآور شد: در بحث سوخت همه متولیان باید کمک کرده و مانع تراشی نکنند و در مسیر رضایتمندی مردم به ویژه اقشار ضعیف باید حرکت کنیم و با هر دستگاهی که اهمال و کم کاری کنند برخورد می‌شود.

 گراوند در ادامه با تاکید بر لزوم رونق بازار در ایام نوروز ابراز داشت: همه مسئولان باید شرایط و تسهیلات لازم را فراهم کنند تا بازار در مناطق مختلف استان در ایام نوروز پررونق باشد که این مسئله در ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد استان بسیار موثر است.

 استاندار بوشهر افزود: به بهانه قاچاق نباید اقتصاد سالم و حلال مردم ساحل نشین آسیب ببیند و برای بهبود وضعیت معیشت مردم و ایجاد اشتغال باید از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود بهره ببریم‌.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر