دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۴۴۵
پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

فکرشهر: استاندار بوشهر یکی از اولویت‌های استان را تامین آب دانست و گفت: شش سد در استان بوشهر کلنگ‌زنی شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در بازدید از نمایشگاه توانمندی گردشگری روستای تنگ زرد دشتستان اظهار داشت: اجرای طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی تحولی را در سطح روستاهای استان بوشهر ایجاد کرده است.

وی از توسعه زیرساخت‌ها و رفع محرومیت روستاهای استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: برخی از روستاهای استان با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند که باید با تلاش همه دستگاه‌ها نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود.

گراوند به مشکلات زیرساخت‌های ارتباطی در شهرستان دشتستان به‌ویژه منطقه بوشکان اشاره کرد و ادامه داد: با پیشرفت فناوری‌های مختلف شایسته نیست که شاهد مشکل برقراری ارتباط و مخابرات باشیم و باید این موضوع پیگیری شود.

وی یکی از نیازهای اصلی استان بوشهر را تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آشامیدنی دانست و خاطرنشان کرد: با وجود کمبود اعتبارات موفق به کلنگ زنی شش سد در نقاط مختلف استان بوشهر شده‌ایم.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تلاش گسترده‌ای برای بهره‌برداری بموقع از پروژه‌ها داریم، افزود: مجوز ساخت تاسیسات آب‌شیرین‌کن با ظرفیت حدود ۱۳۰ هزار متر مکعب صادر شده است.

وی بر لزوم پیگیری همه مسئولان برای تسریع در اجرای پروژه‌های بخش آب تاکید کرد و ادامه داد: با تلاش و پیگیری نماینده دشتستان در مجلس  اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی برای احداث سد کلمه دشتستان تخصیص داده شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر