دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با پیش بینی وضعیت جوی و دریایی این استان طی 24 ساعت آینده اعلام کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده ی تداوم فعالیت سیستم بارشی در سطح استان طی امروز است...
کد خبر: ۵۳۸۶۲
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با پیش بینی وضعیت جوی و دریایی این استان طی 24 ساعت آینده اعلام کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده ی تداوم فعالیت سیستم بارشی در سطح استان طی امروز است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، پیام مساعدی عنوان کرد: بر اساس این پیش‌بینی وقوع بارش پراکنده باران به همراه وزش باد شدید جنوبی، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و در مناطق مستعد همراه با ریزش تگرگ پدیده‌های غالب در سطح استان است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود از ظهر امروز به تدریج با تضعیف سیستم بارشی از قسمت‌های شمالی خلیج فارس از پوشش ابرها کاسته شده و با افزایش سرعت بادهای شمالی احتمال نفوذ گردوخاک به استان نیز دور از انتظار نیست. ضمن این‌که سواحل استان طی امروز و روزهای آینده به تناوب متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد: طی 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر ابری همراه با وزش باد و گردوخاک، طی ساعاتی بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران، رعدوبرق و در برخی نقاط همراه با ریزش تگرگ و از اواخر وقت به تدریج کاهش ناپایداری های جوی خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: در طی این مدت جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 16 تا 44 کیلومتر در ساعت و طی ساعاتی بیش از 60 کیلومتر در ساعت و از بعدازظهر به تدریج غربی تا شمال غربی با سرعت 14 تا 44 کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی 60 تا 120 و در سواحل جنوبی 90 تا 150 سانتیمتر خواهد بود.

پیام مساعدی تصریح کرد: فردا در بندر بوشهر مد اول دریا 05:33 دقیقه، جزر اول ساعت 07:46، مد دوم دریا ساعت 15:46 و جزر دوم ساعت 23:50 خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر