دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سوالات فکرشهر و ارزیابی عملکرد شورا از دید اعضای شورای شهر برازجان(1)؛
فکرشهر: شورای شهر اتاق فکر شهر است و تصمیماتی که در آن گرفته می شود، شاید سال ها بعد نمود پیدا کند. اختلاف سلیقه و نظر، اساس مردم سالاریست. در علم فیزیک به اثبات ...
کد خبر: ۵۴۰۰
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۳

فکرشهر: همانطور که در مطلبی با عنوان « وقتی اعضای شورا تصمیم می گیرند»، گفته شد، برای ارزیابی عملکرد اعضای شورای شهر برازجان، سراغ اعضای شورا رفتیم و از انان سه سوال پرسیدیدم که تنها بهادر قائدی برازجانی آن ها را تا قبل از انتخابات هیات رییسه پاسخ گفت.

سه سوال ما از اعضای شورای شهر برازجان عبارت بود از:
ـ عملکرد شخصی خود و کل شورا در یک سال گذشته را چگونه ارزیابی می کنید؟
ـ به شخص خود به عنوان عضو شورا و به کل شورا از 20 چه نمره ای می دهید؟
ـ به نظر شما مهم ترین تصمیمی که در این دوره از شورا اتخاذ شده، چیست؟
ولی همانطور که گفته شد، تنها یک عضو شورای شهر برازجان به انتشار نظراتش رضایت داشت و به قولش وفا کرد.

پاسخ های «بهادر قائدی برازجانی» به سوالات فکرشهر را در ادامه می خوانید: 

با سلام و خدا قوت خدمت مجموعه فرهنگی فکرشهر. همانگونه که بارها عرض کرده ام، رسانه چشم بینای جامعه است؛ رسانه دیده بان مدیریت شهریست و سوالاتی که سرکار خانم محمدزاده فرد برای بنده درخصوص عملکرد شورای شهر ارسال کرده اند، حاکی از اهمیت موضوع می باشد.

ـ بنده با نیت خدمت رسانی به زادگاهی که تا همیشه وامدار آن هستم، پا به شورای شهر نهادم و البته مردم محترم برازجان، به این مخلص اعتماد کردند و انتخاب کردند. در سال اول از شورای اسلامی چهارم، بنده به عنوان سخنگو و رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا، مشغول به خدمت بودم. روند عملکرد خود را با توجه به تلاش هایی که در این یک سال به همراه دوستان محترم شورایی خود انجام داده ام، مثبت ارزیابی می کنم ولی ارزیابی اصلی و مهم، بر عهده ی مردم است. شورا نهادی مردمی است که وظیفه اش تفکر و نظارت است. شورای شهر اتاق فکر شهر است و تصمیماتی که در آن گرفته می شود، شاید سال ها بعد نمود پیدا کند. اختلاف سلیقه و نظر، اساس مردم سالاریست. در علم فیزیک به اثبات رسیده است که اصطکاک زمانی به وجود می آید که حرکتی صورت گرفته باشد. در تصمیم گیری جمعی نیز، بدین گونه است. شورای چهارم، با وجود تمام اختلافات و تنش ها، روندی رو به رشد داشته است؛ برخی از فعالیت های کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا، جلسات متعدد با دانشگاهیان، اصناف، تهیه و تنظیم اساس نامه ی شورای محلات، پیشنهاد طرح برازجان شهر دوستدار کتاب، ساماندهی کیفیت خانه های بازی شهرداری، هم اندیشی با فعالان فرهنگی، انتخاب مشاوران کمیسیون فرهنگی و غیره می باشد.

ـ نمره کار بسیار سختیست. فرض بگیرید در سیستم آموزشی معلم کلاس نمره را به دانش آموز می دهد. خود دانش آموز نمی تواند و اگر بدهد منطبق بر احساس خواهد بود؛ به نظرم نمره ی عملکرد بنده و شورا را بایستی مردم عزیز دهند و آنان هستند که قضاوت می کنند. 

ـ مهم ترین تصمیم شورا را تهیه ی اساس نامه ی شورای محلات می دانم.

آرزوی شادی و موفقیت برای مردم عزیز شهرم دارم.

بهادر قائدی برازجانی ـ عضو شورای اسلامی شهر برازجان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر