يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نشست با کارکنان و دهیاران:
فکرشهر: بخشدار جدید سعدآباد خط قرمزها در اصول کاری مدیریتش را برای کارکنان بخشداری و دهیاران بخش سعدآباد تشریح کرد...
کد خبر: ۵۵۰۲۶
سه‌شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: بخشدار جدید سعدآباد خط قرمزها در اصول کاری مدیریتش را برای کارکنان بخشداری و دهیاران بخش سعدآباد تشریح کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی بخشداری سعدآباد، محمدمهدی مشایخی، بخشدار جدید سعدآباد اولین نشست خود را با دهیاران در محل بخشداری سعدآباد برگزار کرد.

وی با تبریک روز شورا، دهیاران را نماد خدمات رسانی مطلوب و بدون منت به عنوان مدیران اجرایی دولت در سطح روستاها عنوان کرد و افزود: شفافیت مالی، صداقت در گفتار و کردار، تکریم ارباب رجوع و پرهیز از هرگونه فساد خط قرمزهایی است که خواستار رعایت آن ها در حوزه کاری دهیاران و کارکنان زیر مجموعه در بخش سعدآباد هستم.

مشایخی  افزود: با توجه به وسعت و گستردگی بخش سعدآباد می طلبد که دهیاران با جدیت، دقت و اشراف کامل، در طراحی و اجرای پروژه ها ناظر و در کیفیت بخشی حوزه اجرایی خود تعمیم کنند.

وی تعامل مثبت دهیاران با اعضای شوراهای روستا، اشراف بر قوانین جاری دهیاری ها و استفاده از نظرات نخبگان روستا و مردم را بهترین راهکار درجهت کیفیت بخشی به کارهای عمرانی عنوان و ادامه داد: خود باوری و ایجاد اشتغال پایدار با رعایت پتانسیل هر روستا نقش موثری در ارتقا و انتظارات مردم دارد.

وی همچنین خواستار استفاده از داشته های هر روستا، تعامل و بکارگیری از دیگر دهیاران و پرهیز از شتاب زدگی و پراکندگی پروژه ها توسط دهیاران شد.

بخشدار جدید سعدآباد از دهیاران خواست که شأن و جایگاه مدیریتی خود را حفظ و نظارت خود را در تمام مراحل اجرایی هر پروژه بکار گیرند.

به گزارش فکرشهر، در ادامه دهیاران ضمن تبادل نظر و بیان مشکلات موجود، از انتصاب بخشدار جدید سعدآباد ابراز خرسندی کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر