دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتی از دستگیری عامل تیراندازی و شرارت کمتر از دو ساعت در دشتی خبر داد.به گزارش فکرشهر، رهام رضایی گفت: ماموران کلانتری مرکز شهر خورموج در پی وقوع درگیری منجر به تیراندازی در روستای محمدآباد شهرستان دشتی سریعا به محل حادثه عزیمت کردند.فرمانده انتظامی دشتی افزود: با انجام تحقیقات اولیه توسط ماموران دریافتند فردی به هویت م - س فرزند علی سابقه‌دار با یک قبضه اسلحه شکاری بدلیل اختلافات خانوادگی اقدام به تیراندازی به سمت برادرزاده خود بنام ع – س کرده و وی را از ناحیه سر و صورت مصدوم و سپس متواری شده است.
کد خبر: ۵۵۴۰
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتی از دستگیری عامل تیراندازی و شرارت کمتر از دو ساعت در دشتی خبر داد.

به گزارش فکرشهر، رهام رضایی گفت: ماموران کلانتری مرکز شهر خورموج در پی وقوع درگیری منجر به تیراندازی در روستای محمدآباد شهرستان دشتی سریعا به محل حادثه عزیمت کردند.

فرمانده انتظامی دشتی افزود: با انجام تحقیقات اولیه توسط ماموران دریافتند فردی به هویت م - س فرزند علی سابقه‌دار با یک قبضه اسلحه شکاری بدلیل اختلافات خانوادگی اقدام به تیراندازی به سمت برادرزاده خود بنام ع – س کرده و وی را از ناحیه سر و صورت مصدوم و سپس متواری شده است.

رضایی ادامه داد: با تشکیل اکیپی از ماموران یگان امداد، پلیس اطلاعات و کلانتری با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش در منزل احدی از بستگانش واقع در روستای فقیه حسنان در کمتر از 2 ساعت دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء این فرد یک قبضه سلاح شکاری تک لول کوتاه فاقد مجوز به همراه چهار عدد فشنگ که با آن تیراندازی کرده بود از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی دشتی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سابقه سرقت بوده که پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان دشتی معرفی شد.
منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر