پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۰۶۶
شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۹

فکرشهر:  استاندار بوشهر گفت: آمار تصادفات درون شهری در بوشهر نگران کننده شده و در این زمینه حوزه مدیریت شهری باید با همکاری دفتر فنی استانداری با برنامه ریزی کارشناسی نسبت به کاهش آمار اقدام کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست شورای ترافیک استان بوشهر افزود: با توجه به تعداد تصادف‌ها و کشته‌های ناشی از این حوادث، دستگاه‌های مرتبط در حوزه شهری و برون شهری برای کاهش آمارها باید احساس مسئولیت کنند.

وی اضافه کرد: در این زمینه فاز نخست پایش تصویری محورهای درون شهری بوشهر باید هرچه زودتر انجام شود و در این زمینه هیچ تأخیری جایز نیست.
گراوند تاکید کرد: حداکثر در مدت ۲ ماه باید مسائل و مشکلات ترافیکی حوزه درون و برون شهری استان بوشهر حل شود در غیر این صورت با مدیران مربوط برخورد می‌شود.
وی گفت: با توجه به حجم زیاد تصادف‌ها در محور ساحلی بوشهر به سمت دیر و نقاط درون شهری چنانچه اقدام‌های پیشگیرانه در این حوزه‌ها انجام شود بخش عمده‌ای از حوادث رانندگی منجر به فوت کاهش می‌یابد.
گراوند اضافه کرد: در این ارتباط نیاز است یک کمیته ویژه متشکل از دستگاه‌های اجرایی مرتبط و نیروی انتظامی در مدت ۲ ماه نسبت به اصلاح نقاط حادثه خیز درون و برون شهری اقدام کنند.
استاندار بوشهر افزود: در حوزه راهداری نیز باید تا ۴۵ روز آینده همه دستگاه‌های کنترل ترافیک برون شهری و دوربین‌های تصویری اصلاح و نقص آنها بر طرف شود.
گراوند تاکید کرد: آموزش و برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی به عنوان ارکان اصلی پیشگیری، برای کاهش سوانح رانندگی در استان بوشهر ضروری است.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی نیز باید نسبت به تهیه و تبلیغات برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در حوزه ترافیک اقدام کند زیرا این برنامه‌ها نقشی مهم در کاهش تصادف‌ها دارد.
گراوند افزود: راه اندازی گشت‌های نامحسوس در محورهای حادثه خیز شهری و برون شهری و ساماندهی علائم رانندگی در محورهای استان توسط راهداری از جمله اقدام‌های مورد نیاز برای کاهش آمار سوانح رانندگی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر