يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۳۸۶
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: اعضای شورای کارشناسی هنرهای نمایشی حوزه هنری استان بوشهر طی حکمی توسط رئیس حوزه هنری استان بوشهر معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر از مهر، رئیس حوزه هنری استان بوشهر عصر شنبه در نشست با اعضای شورای کارشناسی هنرهای نمایشی حوزه هنری استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در عرصه هنرهای نمایشی است.

امید پارسایی فر اضافه کرد: از کارشناسان انتظار است که با شناخت ظرفیت‌های استان و کشور، همت و دانش و تخصص خود را در راستای کشف استعدادهای جوان متعهد و آموزش متناسب با مبانی متعالی علمی و فرهنگی به کار گیرند.

وی بر تقویت نمایشنامه‌نویسی و تولید متون نمایشی بر پایه سنن و رسوم فرهنگ غنی استان و کشور، زندگی و اندیشه مفاخر دین، دانش و فرهنگ و حماسه‌سازان این مرز و بوم و همچنین رونق و شکوفایی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد تاکید کرد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر خواستار تولید نمایش‌های فاخر صحنه‌ای و میدانی و معرفی و رونق هنر تعزیه و نقالی و پرده‌خوانی استان در عرصه ملی شد.

وی افزود: کارشناسان با شناخت و اشراف کامل نسبت به اهداف و مأموریت‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی با رویکرد امید به آینده در موضوعات سبک زندگی اسلامی و ایرانی، دفاع مقدس و آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی، تقویت روحیه خودباوری برای رونق تولید ملی و گام دوم انقلاب اسلامی برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی نقش مؤثری را در عرصه فرهنگ و هنر ایران اسلامی ایفا کنند.

علی قربانی، جواد صداقت، غلامحسین دریانورد، محمد لطفی، عبدالمحمد انصاری، احمد قربانی و اشرف سلطانی نیا به مدت یک سال به عنوان کارشناس هنرهای نمایشی حوزه هنری استان بوشهر منصوب شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر