دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور به میزبانی تیم موج بندرگناوه در ورزشگاه ساحلی شهدای خلیج فارس این شهرستان آغاز شد.به گزارش فکرشهر، در دیدار روز اول این مسابقات تیم شهرداری نوین تبریز با نتیجه 6 بر یک بر تیم بیمارستان کوثر قلب شیراز به پیروزی رسید.در دیدار دوم موج گناوه نماینده استان بوشهر به مصاف تیم خیبر خرم آباد رفت که در وقت های قانونی و اضافی با وجود حملات متعدد وبی دقتی مهاجمان تیم میزبان و درخشش دروازه بان حریف یک بریک مساوی شد.
کد خبر: ۶۰۵۲
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور به میزبانی تیم موج بندرگناوه در ورزشگاه ساحلی شهدای خلیج فارس این شهرستان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، در دیدار روز اول این مسابقات تیم شهرداری نوین تبریز با نتیجه 6 بر یک بر تیم بیمارستان کوثر قلب شیراز به پیروزی رسید.

در دیدار دوم موج گناوه نماینده استان بوشهر به مصاف تیم خیبر خرم آباد رفت که در وقت های قانونی و اضافی با وجود حملات متعدد وبی دقتی مهاجمان تیم میزبان و درخشش دروازه بان حریف یک بریک مساوی شد.

برای مشخص شدن برنده این دیدار، ضربات پنالتی تعیین کننده بود که در پایان نماینده خرم آباد توانست بهتر عمل کند و به پبروزی برسد.

ادامه این مسابقات فردا پیگیری می شود.

دو تیم برتر این مسابقات به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور راه می یابد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر