شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: فعالیت‌های احزاب در استان بوشهر توسعه می‌یابد.به گزارش فکرشهر، سید اسماعیل موسوی پیش از ظهر دوشنبه در نشست مشترک معاونین سیاسی و اجتماعی فرمانداری‌های استان بوشهر اظهار داشت: دولت تدبیر و امید تلاش‌های بسیار زیادی را به منظور توسعه خدمات و رفع مشکلات مردم داشته و همه باید در این راستا دولت را یاری کنیم.وی از تلاش برای توسعه فعالیت‌های احزاب در استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: باید زمینه مناسب برای گسترش و فعالیت احزاب و گروه های سیاسی در سطح استان فراهم شود که از همه توان در این زمینه استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۶۰۸۱
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۷

فکرشهر: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: فعالیت‌های احزاب در استان بوشهر توسعه می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، سید اسماعیل موسوی پیش از ظهر دوشنبه در نشست مشترک معاونین سیاسی و اجتماعی فرمانداری‌های استان بوشهر اظهار داشت: دولت تدبیر و امید تلاش‌های بسیار زیادی را به منظور توسعه خدمات و رفع مشکلات مردم داشته و همه باید در این راستا دولت را یاری کنیم.

وی از تلاش برای توسعه فعالیت‌های احزاب در استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: باید زمینه مناسب برای گسترش و فعالیت احزاب و گروه های سیاسی در سطح استان فراهم شود که از همه توان در این زمینه استفاده می‌کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: سیاست‌ها، تفکرات و برنامه‌های راهبردی دولت تدبیر و امید در راستای توسعه همه جانبه کشور برگرفته از سیاست های اصلی نظام جمهوری اسلامی است.

در سطوح مختلف جامعه شاهد آرامش و امید هستیم

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: مسئولان و کارگزاران در سطوح مختلف کشور تکیه گاه دولت در انجام برنامه ها و راهبردهایش هستند و باید از راهکارهای مناسب برای دستیابی به اهداف مورد نظر استفاده شود.

به نوشته ی مهر، موسوی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در سطوح مختلف جامعه شاهد آرامش و امید هستیم، تصریح کرد: طی یک سال اخیر که دولت تدبیر و امید فعالیت خود را آغاز کرده است، گشایش‌های بزرگی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را شاهد بوده‌ایم.

دولت برنامه‌های مختلفی برای توسعه فعالیت احزاب دارد

وی با بیان اینکه فعالیت‌های سیاسی احزاب و گروه‌ها به جای محدود شدن باید توسعه و گسترش یابد، خاطرنشان ساخت: دولت برنامه‌های مختلفی را در این راستا خواهد داشت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تاکید کرد: معاونین سیاسی و اجتماعی فرمانداری‌ها دارای جایگاه ویژه‌ای برای تحقق و تبیین اهداف دولت هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر