يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: اعتبارات تملک دارایی امور عشایر این استان با افزایش بیش از دوبرابری ازهفت میلیارد ریال سال قبل، امسال به 16 میلیارد ریال افزایش یافته است.به گزارش فکرشهر، دکتر مصطفی سالاری روز جمعه در نشست شورای عشایری استان بوشهر با بیان اینکه عشایر قشر تولیدکننده و پر تلاش جامعه هستند گفت: برطرف شدن مشکلات و تامین خواسته های عشایر وحمایت ازآنان امری مهم و ضروری است.وی با تاکید بر بهبود وضعیت عشایر استان بوشهر افزود: خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق عشایر نشین این استان برای ارتقا وضعیت سلامتی آنان باید افزایش یابد.
کد خبر: ۶۱۹۷
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: اعتبارات تملک دارایی امور عشایر این استان با افزایش بیش از دوبرابری ازهفت میلیارد ریال سال قبل، امسال به 16 میلیارد ریال افزایش یافته است.

به گزارش فکرشهر، دکتر مصطفی سالاری روز جمعه در نشست شورای عشایری استان بوشهر با بیان اینکه عشایر قشر تولیدکننده و پر تلاش جامعه هستند گفت: برطرف شدن مشکلات و تامین خواسته های عشایر وحمایت ازآنان امری مهم و ضروری است.

وی با تاکید بر بهبود وضعیت عشایر استان بوشهر افزود: خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق عشایر نشین این استان برای ارتقا وضعیت سلامتی آنان باید افزایش یابد.

استاندار بوشهریادآورشد: سوخت رسانی به عشایر در حوزه های مورد نیاز باید دردستور کار و اولویت قرار بگیرد .

وی با اشاره به ضرورت توجه به وضعیت زندگی عشایر گفت: خدمات رسانی به بیش از 30 هزار نفر جمعیت عشایر استان بوشهر باید به بهترین نحو باشد که این قشر مشکلی در این زمینه احساس نکنند.

استاندار بوشهر از ساخت پنج آب انبار جدید در مناطق عشایری استان خبرداد و گفت: برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی مورد نیاز عشایر ضمن تامین این ماده حیاتی از طریق آبرسانی سیار، پنج آب انبار جدید در مناطق عشایری بوشهری ایجاد می شود.

دکترسالاری اضافه کرد: شرکت های توزیع خدمات و مایحتاج عشایر باید در نقاط عشایر نشین استان ایجاد شود تا این قشر لوازم مورد نیاز خود را با قیمت های تعاونی تامین کنند.

استاندار بوشهر بر ساماندهی مراتع مورد نیاز دام های عشایر گفت: اداره کل منابع طبیعی استان برای استفاده بیشتر عشایر از مراتع، طرح های ساماندهی را ارائه و اجرا کند.

سالاری اظهارداشت: جذب اعتبارات ملی برای توسعه زیرساخت ها در مناطق عشایر نشین استان بوشهر زمینه تحقق مطالبات این قشر را فراهم می کند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر