پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با حضور مشترک فرماندار و نماینده ی مردم در مجلس صورت گرفت؛
فکرشهر: به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور فرماندار دشتستان مراسم صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی شهرستان در فرماندهی نیروی انتظامی دشتستان برگزار گردید...
کد خبر: ۶۲۷۲
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۶

فکرشهر: به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور فرماندار دشتستان مراسم صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی شهرستان در فرماندهی نیروی انتظامی دشتستان برگزار گردید.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این آیین با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار جمهوری اسلامی است، گفت: نام پلیس و نیروی انتظامی در دهه های گذشته در تاریخ ابران عزیز قرین با شجاعت، دلاوری، رزمندگی و ایثارگری و فداکاری و جانفشانی با توکل به خداوند عزوجل در ایجاد امنیت، آرامش و آسایش جامعه بوده است.

دکتر ارسلان زارع افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای تجلیل از کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه جان برکفان این نیروی ارزشمند جمهوری اسلامی ایران است.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت پایدار دشتستان مرهون تلاش همه اعضای شورای تامین شهرستان و همکاران آن ها به ویژه فرماندهی انتظامی و همه همکاران ایشان و تلاش های سترگ دلاور مردان نیروی انتظامی و همکاری مردم است.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: نیروی انتظامی برخاسته از مردم ، متعلق به مردم و محل اطمینان و اعتماد مردم است و همین جایگاه موجب شده است تا الگویی برای سایر کشورهای در حال توسعه باشد.

وی با تاکید بر استفاده از دانش و فناوری های نوین جهت کارآمدی بیشتر و رسیدن به اهداف مطلوب تر، گفت: پلیس علاوه بر حفظ و ارتقاء امنیت جامعه، وظیفه استقرار آرامش در جامعه را دارد و در عین حال باید مقتدر باشد.
 
زارع در خاتمه ضمن ابراز رضایت از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان برای آنان آرزوی موفقیت بیشتر کرد.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا انصاری نیز در این مراسم اظهار داشت: نیروی انتظامی وظیفه سنگین و خطیر برقراری و حفظ امنیت را در جامعه بر عهده دارد و این امر را از افتخارات خود میدانیم.

فرمانده انتظامی دشتستان ادامه داد: طبیعی است که در دنیای امروز و حتی در جوامع ابتدایی انسان ها برای تامین نیاز های مادی وروحی و روانی خود، احتیاج دارند که با دیگران زندگی کنند و این زندگی میبایست در اجتماعی  تحت حاکمیتی شکل بگیرد به این معنی که انسان اگر بخواهد بقاء و حیات داشته باشد میبایست به بقا و حیات جامعه خود توجه ویژه ای داشته باشد و به تعبیری بقاء انسان بدون بقاء جامعه امکان پذیر نیست در این زندگی اولین نیازی که احساس میشود نظم و امنیت و آرامش است که نیروی انتظامی این وظیفه خطیر را بر عهده دارد.

وی افزود: به حمدالله حداقل در یک دهه اخیر رویکرد نیروی انتظامی رویکرد جامعه محوری را در دستور کار خود قرار داده است که در مقابل رویکرد تهدید محوری قرار دارد یعنی پلیس نه فقط باید استناد و اکتفا به حربه های قدیمی سرکوب و مسائل کیفری بکند لذا در همین راستا مشارکت مردمی در برقراری نظم و امنیت در جامعه در دستور کار پلیس قرار گرفته و روز به روز و سال به سال بر نظام مند بودن این حرکت افزوده میشود و به امید آن روزی که ما با جذب اقشار مردم  بتوانیم یک امنیت پایدار را در سطح جامعه برقرار کنیم.

در پایان این آیین از افسران نمونه نیروی انتظامی شهرستان در رده های مختلف تقدیر بعمل آمد.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر