دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی گناوه اعلام شد:
فکرشهر: فرمانده انتظامی گناوه گفت: ماموران این فرماندهی در نیمه اول امسال 180 هزارلیتر سوخت قاچاق دراین شهرستان کشف و ضبط کردند.به گزارش فکرشهر، سرهنگ اکبر قاسمی روز دوشنبه در آیین صبحگاه مشترک گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: کشف کالای قاچاق به ارزش چهارمیلیاد و 500 میلیون ریال از دیگر فعالیت های این فرماندهی در شش ماه اول امسال بوده است.وی اظهارکرد: در این مدت هیچگونه درگیری مسلحانه دراین شهرستان رخ نداده و تنها یک مورد آدم ربایی به قصد اخاذی وجود داشته که کمتر از سه ساعت آدم ربایان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۲۷۶
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۵

فکرشهر: فرمانده انتظامی گناوه گفت: ماموران این فرماندهی در نیمه اول امسال 180 هزارلیتر سوخت قاچاق دراین شهرستان کشف و ضبط کردند.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ اکبر قاسمی روز دوشنبه در آیین صبحگاه مشترک گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: کشف کالای قاچاق به ارزش چهارمیلیاد و 500 میلیون ریال از دیگر فعالیت های این فرماندهی در شش ماه اول امسال بوده است.

وی اظهارکرد: در این مدت هیچگونه درگیری مسلحانه دراین شهرستان رخ نداده و تنها یک مورد آدم ربایی به قصد اخاذی وجود داشته که کمتر از سه ساعت آدم ربایان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گناوه ادامه داد: در این مدت میزان جرائم 93 درصد، جرائم عمد 94 و خشن 100 درصد درسطح این شهرستان کاهش یافته است.

وی گفت: در زمینه تصادفات در این شهرستان آسیب پذیری وجود داشته که ضرورت همکاری مردم با پایبند بودن به قوانین راهنمایی و رانندگی درحل این مشکل ضرورت دارد.

قاسمی شعار هفته امسال نیروی انتظامی را 'پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی، اقتدار' عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی مصمم است با تلاش جهادی برای رضایت پروردگار گام بردارد و با اقتدار درتامین و تحکیم امنیت بکوشد.

فرمانده انتظامی گناوه گفت: درحالی که امنیت در دیگر کشورهای مدعی با زور سرنیزه ایجاد شده، در میهن اسلامی ایران با مشارکت مردم و همکاری مسوولان برقرار شده و این برای پلیس یک افتخار است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تبیعت از فرمانده کل قوا و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای با شهدا و امام شهدا عهد بسته که برای حفاظت و حراست از مرزهای کشور جانانه ایستادگی کرده و اجازه نخواهد داد خدشه ای به نظام و میهن وارد شود.

 

منبع:ایرنا

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر