پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه اهرم نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهرم با اشاره به هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه است و در در ایجاد ابعاد مختلف امنیتی نقشی بسیار مهم و اساسی  دارد و بدون داشتن امنیت نمی‌توانیم به توسعه و پیشرفت دست یابیم.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام اصغر صفری ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه را از خواسته‌های مردم عنوان کرد و افزود: جو امنیتی بسیار خوبی در جامعه حاکم است که مرهون تلاش‌های و زحمات تلاش گران نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۶۳۹۹
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۱

فکرشهر: امام جمعه اهرم نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهرم با اشاره به هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه است و در در ایجاد ابعاد مختلف امنیتی نقشی بسیار مهم و اساسی  دارد و بدون داشتن امنیت نمی‌توانیم به توسعه و پیشرفت دست یابیم.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام اصغر صفری ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه را از خواسته‌های مردم عنوان کرد و افزود: جو امنیتی بسیار خوبی در جامعه حاکم است که مرهون تلاش‌های و زحمات تلاش گران نیروی انتظامی است.

وی به دقت بالا و سرعت عمل مناسب و اقتدار نیروی انتظامی در طرح‌های پلیسی و عملیاتی اشاره کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی همواره در مسیر پیشرفت و تکامل است و با تمام توان و قدرت در خط ولایت و رهبری حرکت می‌کند.

امام جمعه موقت شهر اهرم در ادامه با تبریک به مناسبت دهه ولایت و میلاد با سعادت دهمین اختر تابناک امامت و ولایت امام هادی(ع)، اذعان داشت: سخنان زیبا و ارزشمند امام دهم شیعیان در زیارت جامعه کبیره موقعیت دشمن را بر‌ هم زده است.

وی همچنین بر لزوم تبییت ابعاد واقعه غدیر تاکید کرد و بیان داشت: عید غدیر، عیدی ولایت و استمرار تبلور ولایت خداوند بر جهانیان است و باید اهداف این روز بزرگ به خوبی تبیین شود.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر