پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۸۵۳
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: اعتبار مورد نیاز اسکله تجاری کنگان که از مصوبه‌های پروژه‌های سفر رئیس جمهوری به کنگان است عملیاتی شده و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر افزود: احداث این اسکله از دیرباز از خواسته‌های  ساحل نشینان کنگانی بوده و تحقق آن تجارت این منطقه را رونق می‌بخشد.

وی بیان کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان انتظار می‌رود اهتمام ویژه‌ای نسبت به اجرای مصوبه‌های سفر هیات دولت به استان بوشهر داشته باشند و در مواردی که ابهامی وجود دارد این ابهام را از مرکز پی‌گیری کنند.

گراوند ادامه داد: در ارتباط با نشست‌های شورای برنامه‌ریزی و توسعه نیز قانون‌گذار شان آن را با حضور مدیران تعریف کرده و با این شرایط حضور معاونان در چنین نشست‌هایی زیبنده نیست.

وی اظهار کرد: در صورت حضور معاونان به جای مدیر دستگاه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه موضوع مورد درخواست آن دستگاه از دستور کار جلسه خارج می‌شود.

گراوند در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تخصیص اعتبارات حوزه آب آشامیدنی استان بوشهر از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۲ درصد است و این میزان از میانگین تخصیص کشوری بالاتر است.

وی در ارتباط با پیست قایقرانی بوشهر افزود: اعتبار ساخت این پروژه مصوب شده و با اجرای آن یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های موردنیاز توسعه ورزش‌های آبی در استان بوشهر فراهم می‌شود.

گراوند افزود: بخشی از اعتبارات ابلاغی سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر مربوط به راه‌آهن بوشهر-شیراز است که می‌تواند به سرعت‌بخشی این پروژه کمک شایانی کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر