پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۹۲۰
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

فکرشهر:  بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور با عنوان "مرد زمانه" از جمله برنامه های کنگره سرداران و ۲هزار و ۱۲۱ شهید استان بوشهر روز شنببه با حضور ر رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در مصلای بوشهر آغاز برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این اجلاسیه یکروزه با حضور خانواده شهیدان رهبر، فهیمی، رفیعی نژاد، شاهینی، عبدیانی، خلیلی، بهزادی، دقت و مصطفایی از تمثال این ۹ شهید رسانه جنوب کشور رونمایی شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این آیین گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی اقتدارملی و بین‌المللی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری بی ادعا برای دین و پرچم و غرور هر ایرانی بود.

سردار علی رزمجو افزود: سردار سلیمانی کارهایی که به عنوان مستشاری و آموزش انجام می‌داد به سمت اهداف از پیش تعیین شده حرکت می‌کرد.

وی اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی باعث وحدت و انسجام بیشتر دوستداران مکتب اسلام در درون و برون انقلاب اسلامی می‌شود.

رزمجو گفت: سردار سلیمانی نگران تاریخ مسلمانان جهان بود او مالک اشتر، ابوذر زمان و سردار عزت آفرین و اقتدار آفرین بود.

وی با اشاره به اینکه مردم ایشان را سردار دل‌ها معرفی کردند گفت: ایشان نقطه قوت هر ایرانی بود و همه ایرانیان و مسلمانان در گروه‌های مختلف عزادار هستند.

رزمجو گفت: مجاهد فی سبیل الله، یار بی نظیر ولایت، مدافع بی بدیل امت اسلامی و گنجینه تمام نشدنی هشت سال دفاع مقدس و خط مقاومت بود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در بخش دیرگری از سخنان خود بیان کرد: رسانه سمبل و نماد قدرت فرهنگی جمهوری اسلامی است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که تاکنون توانسته توطئه‌های فرهنگی و جنگ نرم دشمن را خنثی کند.

وی ادامه داد: کارکرد رسانه‌ها در جامعه غیرقابل انکار است و شرایط خاص ملی، منطقه‌ای جهانی و پیچیدگی اوضاع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر اهمیت کار رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف افزوده‌است.

رزمجو گفت: شهدای رسانه با خون خود مسیر حرکت و محتوای رسانه را مشخص کردند و این رسانه‌ها هستند که با تلاش خود باید از این مسیر بیشترین استفاده را کنند.

وی افزود: شهدای رسانه انتقال دهنده پیام‌های الهی و هدف‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل وشهدا به مخاطبان هستند.

مسوول بسیج رسانه استان بوشهر گفت:برگزاری این اجلاسیه  فرصتی برای تجلیل و ارج‌گذاری به مقام شامخ شهدای عرصه رسانه است.

عبدالله نجفی با اشاره به نقش آفرینی فعالان عرصه رسانه در میدان‌های گوناگون در طول تاریخ، بیان کرد: شهدای رسانه با ثبت و ضبط ارزش‌های دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن آیندگان دارند که مهمترین اسناد بر جای مانده از سال‌های حماسه و ایثار مرهون ایثار و از خودگذشتگی جوانان شهید عرصه رسانه است.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر اظهارداشت: فعالان رسانه در دوران دفاع مقدس و پس از آن نقش بی بدیلی در انتقال ارزش‌ها، ماندگاری حماسه و زنده نگداشتن یاد شهدا بر عهده داشته‌اند.

وی ادامه داد: نقش آفرینی فعالان رسانه در طول پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و همه سال‌های پس از آن و بویژه انعکاس رشادت‌های مدافعان حرم قابل اغماض نیست.

نجفی یادآورشد: شاید اگر این نقش ماندگار فعالان رسانه در جریان این رخدادها نبود امروز از دوران تاریخی و طلایی گذشته یاد و خاطره‌های ماندگاری ثبت نشده بود.

وی اضافه کرد: در این  ارتابط بسیج رسانه‎‏ در رویدادی منطقه‎ای با همکاری صدا و سیمای مرکز بوشهر، در صدد بزرگداشت شهدا رسانه‎ای جنوب کشور برآمده‌است.

نجفی یادآور شد: در این اجلاسیه از خانواده‌های شهیدان غلامرضا رهبر شهید شاخص استان خوزستان، یوسف دقت شهید شاخص استان هرمزگان، رسول مصطفایی شهید شاخص استان فارس، خداعفو عبدیانی شهید شاخص استان کهگیلویه و بویر احمد و داریوش شاهینی، ارسلان فهیمی، یحیی خلیلی، ابراهیم بهزادی و محمود رفیعی نجات از استان بوشهر تجلیل می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر