دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۱۹۹
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت:هرچند بازگشت برخی چهره ها به عنوان نامزد انتخابات، شرایط رقابتی درون یک جناح را بیشتر کرده است ولی  حضور نمایندگان همه سلایق مختلف در حوزه های انتخابیه استان می توانست شرایط مطلوبتری را برای مشارکت حداکثری فراهم آورد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، مجید خورشیدی  در جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر اعلام کرد: درشرایط کنونی که کشور بیش از هر زمان در چنبره تهدید و تحریم و ترفند های کینه توزانه قرار دارد لازم است شرایط لازم برای مشارکت حداکثری فراهم شود.

وی یادآورشد: مشارکت حداکثری درانتخابات باعث دور شدن تهدیدات بیشتری از کشور می شود.

خورشیدی اظهارداشت:حضور نمایندگان سلایق مختلف در عرصه  رقابت انتخاباتی یکی از زمینه های تحقق مشارکت حداکثری است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر  با تأکید بر آموزش عوامل برگزاری انتخابات در شعب و توجیه نمایندگان فرمانداران گفت  برگزارکنندگان انتخابات با دقت و قانونمند عمل کنند.

وی افزود:  فرمانداران ضمن بررسی دقیق نیازمندی های شعب و تآمین مایحتاج هر شعبه، نهایت اهتمام را برای برگزاری یک انتخابات سالم، بی عیب و قانونمند داشته باشند.

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به امکانات لجستیک مناسبی که در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی های استان وجود دارد یادآورشد: همه بخش های دولتی، وابسته به دولت و عمومی مکلفند در راستای قانون با ستاد انتخابات همکاری کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرگفت: با هرگونه کوتاهی در اجرای قانون انتخابات برخورد خواهد شد.

وی  همچنین خواستار اطلاع رسانی شفاف و بیشتر قانون شفافیت مالی تبلیغات انتخاباتی کاندیداها شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر