شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۳۶۳
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر استان بوشهر گفت: ۲ واحد صنفی متخلف در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی و سرپیچی از تذکر کارشناسان بهداشت محیط تعطیل شدند.

به گزارش فکرشهر، احمد آخوندی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: این ۲ واحد صنفی شامل یک نانوایی در شهر دوراهک و یک سوپرمارکت در شهر آبدان است که به تذکر و هشدارهای بهداشتی بی توجهی کردند.

وی اضافه کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا، آموزش تمامی اصناف مختلف در دستور کار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر بیان کرد: بازرسان بهداشت محیط، مراقبان سلامت و بهورزان با مراجعه به صنف‌های مختلف شهرستان راه‌های پیشگیری از انتقال ویروس کرونا را به صورت مستمر ارایه می‌دهند.

وی با اشاره به توزیع مواد ضدعفونی بین نانوایان شهرستان دیر گفت: برای رعایت بهداشت فردی و مقابله با ویروس کرونا مواد ضدعفونی بین همه نانوایان شهرستان توزیع  و تاکید شده‌است که نانوایان مسئول دخل فروش نان خود را جداگانه تعیین کنند.

آخوندی اضافه کرد: تامین سلامت و امنیت غذایی مردم از اهداف شبکه بهداشت و درمان است و با صنوفی که باعث به مخاطره افتادن امنیت غذایی شهروندان شده‌است و بهداشت عمومی را نادیده گیرد بدون اغماض برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
وی با درخواست از شهروندان گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی با سامانه تلفنی ۱۹۰ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر