پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۷۶۶
سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: فرمانده سپاه شهرستان دشتستان گفت: از طرف منطقه دوم نیروی دریایی سپاه استان  بوشهر بیمارستان صحرایی جهت مقابله با بیماری کرونا در محوطه بیمارستان شهید گنجی برازجان مرکز این شهرستان برپاشد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ نعمت الله غلامپور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در حال حاضر بحمدالله شرایط  بگونه ای نیست که نیاز به بیمارستان صحرایی باشد اما با این وجود این مرکز 60تختخوابی جهت استفاده اضطراری و در صورت لزوم در کنار بیمارستان شهید گنجی آماده شده است.

وی یادآورشد: همه مقدمات کار و امکانات لازم فراهم شده و بیمارستان آماده بهره برداری است، کادر پزشکی و درمانی نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی استان و شهرستان مهیا شده است.

غلامپور ادامه داد: سپاه آنچه در توان دارد با استفاده از امکانات بسیج به میدان آمده و برای تندرستی مردم همه تلاش خود را خواهدکرد.

فرمانده سپاه دشتستان اضافه کرد: اما مهمتر از همه مردم هستند که مراقب سلامتی خود و خانواده و جامعه باشند مهمترین کمک آنها این است که همکاری کنند و با در خانه ماندن خود تلاش و خدمات کادر پزشکی و زحمات آنها به هدر نرود و نتیجه آن مهار این ویروس و سلامتی همه افراد جامعه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر