پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ورزشکاران مدال آور شهرستان گناوه در بازی های پارآسیایی اینچئون کره جنوبی روز یکشبنه در آیین ویژه ای مورد استقبال باشکوه مسوولان و مردم این شهرستان قرارگرفتند.به گزارش فکرشهر، استقبال از این ورزشکاران افتخارآفرین از پلیس راه گناوه باحضور مسوولان آغاز و سپس در آیین ویژه ای درمحل یادمان شهدای گمنام باحضور گسترده و پرشور مردم از آنان به گرمی استقبال شد.
کد خبر: ۶۸۹۴
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۹

فکرشهر: ورزشکاران مدال آور شهرستان گناوه در بازی های پارآسیایی اینچئون کره جنوبی روز یکشبنه در آیین ویژه ای مورد استقبال باشکوه مسوولان و مردم این شهرستان قرارگرفتند.

به گزارش فکرشهر، استقبال از این ورزشکاران افتخارآفرین از پلیس راه گناوه باحضور مسوولان آغاز و سپس در آیین ویژه ای درمحل یادمان شهدای گمنام باحضور گسترده و پرشور مردم از آنان به گرمی استقبال شد.

ورزشکاران شهرستان گناوه در این بازی ها در رشته دوومیدانی کم بینایان و نابینایان حضور یافته بودند که سیدعرفان حسینی لیراوی یک مدال طلا، سجادنیک پرست یک مدال نقره، سیدحبیب موسوی دومدال نقره، فالح ناصری پوران یک مدال نقره و حسین سعیدی دو مدال برنز کسب کردند.

محمد ابراهیم زاده مطلق از گناوه نیز به عنوان مربی تیم ملی گلبال دراین مسابقات حضور یافته بود که مقام اول را کسب کردند.

امام جمعه گناوه دراین آیین گفت: این ورزشکاران گنجینه های کشور، استان بوشهر و این شهرستان هستند و به خود می بالیم که آنان با کسب مدال های رنگارنگ برای کشور ونظام افتخار آفریدند.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: این مدال آوران، قهرمانانی هستند که در هنگام رقابت با حریفان با نام اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) در این میدان بزرگ حضور یافتند و باکسب مدال های رنگارنگ دل مردم ایران را شاد کردند.

وی گفت: دراین شهرستان استعداد و ظرفیت های بزرگی درهمه عرصه ها بویژه ورزش وجود دارد که باید مسوولان با حمایت و پشتیبانی زمینه های لازم را برای آنان فراهم تا در میادین داخلی و خارجی افتخارآفرینی کنند.

فرماندارگناوه گفت: افتخارمی کنیم که این شهرستان با داشتن چنین سرمایه های گرانقدری بارها پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در میادین بین المللی به اهتزاز در آوردند.

عبدالنبی یوسفی افزود: جوانان این شهرستان از خلاقیت و استعدادهای شگرفی در همه عرصه ها برخوردارند که با ایجاد بسترهای لازم می توانند به افتخارات بزرگی نایل شوند.

مربی تیم ملی گلبال جمهوری اسلامی ایران گفت: ورزشکاران اعزامی کاروان غدیر جمهوری اسلامی با کسب مقام چهارمی افتخاری عظیم برای کشور آفریدند.

محمد ابراهیم زاده مطلق افزود: پیام رهبر معظم انقلاب به کاروان غدیر بزرگترین هدیه برای ورزشکاران اعزامی به بازی های پارآسیایی کره جنوبی است.

وی اظهارکرد: ورزشکاران این شهرستان باوجود محرومیت های زیادی که با آن مواجه اند توانستند دربرابر ورزشکاران کشورهای غنی غلبه کنند و مدال های رنگارنگی برای کشور به ارمغان آورند.

کاروان جمهوری اسلامی ایران در بازی های پارآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی با کسب 

37طلا، 52مدال نقره و 31مدال برنز بر سکوی چهارم ایستاد.

کشورهای چین با مجموع 317، کره جنوبی با 210 و ژاپن با 142 مدال در رده های اول تا سوم ایستادند.

پس از ایران تیم های ازبکستان، تایلند، مالزی، هنگ کنگ، اندونزی و ویتنام در رده های بعدی این بازیها قرار گرفتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر