دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۶۶۳
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸

فکرشهر: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر از شروع ثبت‌نام مدارس نمونه متوسطه اول از ۲۵ خرداد در استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسین درتاج ظهر سه‌شنبه در نشست کمیته هماهنگی ثبت‌نام مدارس نمونه استان بوشهر اظهار داشت: مدارس نمونه شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دشتستان و دشتی از نمونه دولتی به هیئت‌امنایی تغییر کرده‌اند.

وی گفت: در شهرستان‌ها و مناطق کمتر برخوردار جم، دیر، تنگستان، سعدآباد و شبانکاره دانش‌آموزان بدون برگزاری آزمون در مدارس نمونه دولتی پذیرش می‌شوند.

درتاج با اشاره به اینکه در مدارس نمونه شهرستان‌های جم، دیر و تنگستان صرفاً پذیرش دانش‌آموز به صورت غیر خوابگاهی است، خاطرنشان کرد: در دو منطقه شبانکاره و سعدآباد باهدف پذیرش دانش‌آموزان روستایی، مدارس به صورت شبانه‌روزی اداره می‌شوند.

معاون آموزش متوسطه بابیان اینکه ثبت‌نام اولیه به صورت غیرحضوری و از طریق سایت همگام انجام می‌شود، افزود: دانش‌آموزان متقاضی پس از دریافت کاربری و رمز از مدیر مدرسه ابتدایی محل تحصیل خود، از تاریخ ۲۵ خرداد تا ۲ تیر نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری در سایت همگام اقدام کنند.

درتاج ادامه داد: فرم‌های خود اظهاری و مدارک و مستندات در کمیته شهرستان و منطقه بررسی و امتیاز بندی می‌شوند و در تاریخ ۳۰ تیر ۹۹ نفرات برگزیده اولیه از طریق پورتال آموزش و پرورش استان بوشهر اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون آموزش متوسطه با اشاره امکان درج اعتراض به نتایج اولیه از طریق سایت همگام در بازه زمانی اول تا سوم مرداد، تصریح کرد: پس از بررسی اعتراضات لیست نهایی در تاریخ ۵ مرداد از طریق پورتال آموزش و پرورش استان بوشهر اطلاع‌رسانی می‌شود.

متقاضیان برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام مدارس نمونه دولتی متوسطه اول استان بوشهر می‌توانند به پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر مراجعه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر