دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۵۸۹
سه‌شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۳

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پیش بینی می‌شود رطوبت هوا به‌ویژه در روزهای پایانی هفته افزایش یابد و هوایی گرم و شرجی را در استان داشته باشیم.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تا اوایل هفته آینده در اغلب ساعات روز وضعیت جوی و دریایی نسبتاً آرامی در سطح استان و بر روی دریا برقرار است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود رطوبت هوا به‌ویژه در روزهای پایانی هفته افزایش یابد و هوایی گرم و شرجی همراه با غبار محلی و مه صبحگاهی به‌ویژه در نقاط ساحلی استان مورد انتظار است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: امروز و فردا در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب در ارتفاعات شرقی و جنوبی استان احتمال رشد ابرهای همرفتی و افزایش موقت سرعت باد دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی و کاهش موقت دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد متغیر، در نیمه شمالی استان غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی و در نیمه جنوبی غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: جهت باد فردا در همه نقاط استان و روی دریا غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر