دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۱۵۷
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان از دستگیری 5 نفر اعضای یک باند حرفه ای سرقت مغازه و کشف 58 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پایگاه خبری پلیس، سردار خلیل واعظی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه به صورت سريالی در سطح استان از اواخر سال گذشته تا کنون دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی پس جمع آوری شواهد و مدارک و بررسی صحنه های سرقت، طی یک عملیات هماهنگ و دقیق  با انجام اقدامات اطلاعاتی همه اعضای این باند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این افراد  به صورت بسیار حرفه ای با استفاده از 5 دستگاه خودرو متفاوت در شهرهای مختلف استان با تخريب درب های برقی مغازه های گيم نت، لوازم خانگی و موبايل فروشی و در بعضی از موارد منازل مسکونی اقدام به سرقت می کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه اعضای این باند غیربومی ساکن یکی از استان های همجوار بودند گفت: در نهایت پلیس آگاهی استان طی يک عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی شهرستان ها، با استقرار ماموران پلیس در تمامی ورودی و خروجی های استان، يک دستگاه خودرو پژو 405 در حالی که قصد خروج از استان از طريق جاده فرعی پشت ايستگاه بازرسی شهيد موسوی ديلم به سمت استان خوزستان را داشت، در يک عمليات تعقيب و گريز متوقف و 4 نفر اعضای این باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در بازرسی انجام شده از درون صندوق عقب خودرو سارقان، تعداد زيادی اقلام و تجهيزات رايانه ای و تلفن همراه هوشمند سرقتی كشف شد، افزود: متهمان به دليل مواجه شدن با ادله و مدارک موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب 22 فقره سرقت مغازه، 2 فقره سرقت خودرو در شهرستان بوشهر، 6 فقره سرقت مغازه در شهرستان ديلم، 10 فقره سرقت مغازه و 7 فقره سرقت منزل در شهرستان دشتستان و 10 فقره سرقت مغازه در شهرستان گناوه، 8 فقره سرقت منزل و دو فقره سرقت خودرو در مجموع 58 فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار واعظی با بیان اینکه  بخشي از اموال مکشوفه از سارقان توسط مال باخته ها شناسايی و با هماهنگی قضائيیتحويل آنان شد، تاکید کرد: تحقیقات همچنان در خصوص فعالیت و تعداد  سرقت های این باند ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر