شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۹۷۲
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵

فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: امروز به ترویج سوادآموزی نیازی داریم اما سواد رسانه‌ای موضوع مهمی است که باید توجه خاصی به آن شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اهرم با اشاره به اینکه در آستانه ایام فاطمیه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) قرار داریم اظهار داشت: فاطمه زهرا (س) در خطبه معروف فدکیه علت و زمینه سازی جریان غصب و حذف امامت را بیان می‌کند و می‌فرماید کینه و نفاق آشکار شد امروز همه کسانی تریبون را دارند و سامری نفاق نفوذی دشمن هستند و آنچه نباید پیش بیاید پیش آمده و گستاخی‌های فراوانی در جامعه انجام می‌دهند.

امام جمعه اهرم با اشاره به اینکه ۹ تا ۱۹ دی ماه دهه بصیرت می‌باشد بیان کرد: ۹ تا ۱۹ دی ماه که دهه بصیرت است نسبت به مسئله انحراف خواص و مسئولین و تأثیر آن در حرکت و سمت و سوی جامعه باید روشنگری لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: در جامعه انقلابی عمارها باید علم بصیرت را بالا نگهدارند بی تردید اگر نبود درایت و ولایت حکیمانه مقام معظم رهبری بی شک عنان و افسار حکومت به دست کسانی می‌افتاد که در تاریخ اسلام پر از این افراد و انحرافات است.

پهلو زاده یادآور شد: ضمن گرامی داشت حماسه ۹ دی، فتنه‌هایی که انجام شد و انجام می‌دهند را محکوم می‌کنیم.

امام جمعه اهرم خاطرنشان کرد: ۹ دی ماه نماد یک جریانی است که با رهبری و امامت حکیمانه مقام معظم رهبری کشتی انقلاب در دریای پر تلاطم و طوفانی فتنه سال ۸۸ به ساحل امن رسید لذا وظیفه جریان انقلابی این است که جریان تعریف با جریان جهاد خدمت و امید انشا الله انقلاب در مسیر اصلی آرمان‌ها و ارزشهای الهی آن قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی قرار داریم بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از عابدان شب و شیر روز بود که هیمنه پوشالی غرب و دموکراسی غربی را به رخ جهانیان کشید و برای مردم دنیا روشن کرد که اگر آمریکا و اعراب منطقه دم از دموکراسی و حقوق بشر و آزادی می‌زنند دست شأن به خون مردم اقصی نقاط عالم آلوده است و زندان‌ها گوانتانمو و ابوغریب و ده‌ها زندان مخفی دیگر که هیچ قانون نمی‌پذیرد آنها را رسوا کرده است.

امام جمعه اهرم یاد آورشد: سیلی سخت همین که با اقتدار قوای سه گانه و عمل انقلابی و تقویت مقاومت منطقه‌ای اخراج آمریکا و ناوش از منطقه محقق خواهد شد.

وی گفت: چه سیلی سخت‌تر از اینکه آمریکا روزی غرب آسیا جزئی از کشورش بود امروز جرأت فکر کردن هم نسبت به مرزها و محور مقاومت هم ندارد و نخواهد داشت.

پهلوزاده به فرمان امام (ره) مبنی بر تشکیل نهضت سواد اشاره و بیان کرد: امروز نیاز است مانند گذشته مسئولین با آموزش و پرورش همکاری لازم داشته باشند. امروز هم به سواد نیازی است اما سواد رسانه‌ای که باید توجه خاصی به این موضوع شود.

امام جمعه اهرم از خدمات پزشکان و پرستاران و کادر درمان کشور به خاطر تلاش و کوشش برای درمان بیماران کرونایی تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر