شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۹۵۳
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۹

فکرشهر: معاون هنری و سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ۱۶ فیلم سینمایی راه‌یافته به بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در سینما شهید آوینی بوشهر اکران می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد حسین زندویان اعلام کرد: سالن سینمایی شهید آوینی ۵۵۰ صندلی دارد که بر اساس پروتکل‌های بهداشتی مورد تایید جشنواره فجر است و برای ۳۰ درصد از آن بلیت فروشی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی از قبیل تهویه مناسب و ضدعفونی فضای سینما به طور مداوم رصد می‌شود، افزود: هیچگونه بلیت فروشی گیشه‌ای در جشنواره فجر امسال وجود ندارد و لازم است مخاطبان از قبل بلیت خود را از طریق سامانه "سمفا" تهیه کنند.

معاون هنری و سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هر یک از فیلم‌های این جشنواره، حداکثر در سه سانس اکران و برنامه زمانبندی آن بزودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

زندویان یادآور شد: فیلم‌های سینمایی ابلق، بی همه چیز، تک تیرانداز، تی‌تی، خط فرضی، رمانیسم عماد و طوبا، روزی روزگاری آبادان، روشن، زالاوا، ستاره بازی، شیشلیک، گیج‌گاه، مامان، مصلحت، "منصور و یدو" فیلم‌های سینمایی راه‌یافته به بخش سودای سیمرغ هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر