يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۴۷۱
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: شهرداری‌ها برای کاهش هزینه‌های ساخت واحد‌های مسکونی، تخفیف‌های مورد نظر بر اساس قانون را اعمال کنند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، عبدالکریم گراوند در نشست شورای مسکن به اجرای طرح‌های مختلف ساخت مسکن در استان اشاره و بیان کرد: تامین مسکن محرومان در اولویت کار‌ها قرار دارد و در همین زمینه با انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد استان تا کنون یک‌هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد تحویل شده است.
 
وی افزود: همچنین عملیات ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز آغاز شده که بر اساس برنامه تعیین شده تکمیل و تحویل نیازمندان می‌شود.
 
استاندار بوشهر عنوان کرد: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیز بنیاد مسکن استان برنامه‌ها و طرح‌های مهمی اجرا کرده و در دست اجرا دارد.
 
وی با تاکید بر حل مشکلات ساخت مسکن گفت: گره‌هایی که در اجرای طرح‌های مسکن در برخی نقاط ایجاد شده باید برطرف شود تا براساس برنامه تعیین شده تکمیل و تحویل شود.
 
گراوند، همکاری شهرداری‌ها در تسریع ساخت واحد‌های مسکونی را ضروری دانست و افزود: برای کاهش هزینه‌های ساخت واحد‌های مسکونی به صورت مجتمع در قالب‌های مختلف، همکاری شهرداری‌ها در ارائه تخفیف‌های مورد نظر بر اساس قانون ضروری است.
 
وی با اشاره به پیشرفت ۳۴ درصدی مجتمع مسکونی ۲۴۲ واحدی برازجان  اظهار کرد: طرح‌های ساخت مسکن به‌گونه‌ای اجرا نشود که هزینه‌های آن افزایش یابد و در این زمینه همکاری مجریان و پیمانکاران برای جلوگیری از افزایش از قیمت تمام شده ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر