دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر حوزه‌های علمیه کشور و نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: آلایندگی پارس جنوبی نصیب مردم استان بوشهر می‌شود ولی تیم‌های دیگر استان‌ها حمایت مالی می شوند...
کد خبر: ۸۵۱
سه‌شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

فکرشهر: مدیر حوزه‌های علمیه کشور و نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: آلایندگی پارس جنوبی نصیب مردم استان بوشهر می‌شود ولی تیم‌های دیگر استان‌ها حمایت مالی می شوند.
به گزارش فکرشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری دوشنبه‌شب در نشست بررسی مشکلات با مسئولان و معتمدین شهرستان کنگان اظهار داشت: به عنوان امین شما در استان بوشهر و سطح کشور مسائل و مشکلات شهرستان کنگان را بررسی و منتقل خواهیم کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در ادامه سخنان خود بیان داشت: می توان هر امر را در ظرف و جایگاه خود به گونه ای مطرح کرد که به خوبی جامه عمل پوشانده شوند.

وی ادامه داد: البته اگر فرهنگ جامعه تقویت شود می تواند بر همه موارد سایه افکنده و وضعیت را به سمتی سوق داده که نیاز جامعه ما است.

حسینی بوشهری با بیان اینکه دشمن در نظر دارد فرهنگ ما را تخریب کرده و فرهنگ خود را تحمیل کند اضافه کرد: در کشور برای ما فرقی نمی کند که جوان شیعه یا جوان اهل سنت وارد باتلاق فرهنگی شود و این برای ما یک ضایعه به شمار می رود.

وی ضمن اشاره به آلودگی های موجود در منطقه گفت: این حرف تکان دهنده ای است که آلایندگی پارس جنوبی نصیب مردم این منطقه و استان شود ولی در عوض آن باید جوانان ما از صفحه تلویزیون تیم هایی را مشاهده کنند که با ظرفیت پارس جنوبی حمایت می شوند و انتظار داریم این مقوله به سمت تیم های منطقه سوق داده شود.

لازم به ذکر است که تیم نفت تهران در لیگ برتر فوتبال کشور با تبلیغ فاز 12 پارس جنوبی حضور می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر